anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sunt probleme cu rețea Orange in Irlanda sau in Franța ?

Lyvya
Junior
Buna ziua. Știți să fie probleme cu rețea Orange in Irlanda sau in Franța ?
12 Răspunsuri 12

TheSpecialist
Maestru
Salut ! Nu avem de unde sa știm dacă sunt probleme cu rețeaua Orange din acele tari ( nu este aceasi cu rețeaua Orange din Romania) , dar dacă sunt, și ești în roaming, poți selecta manual alta rețea, din setările telefonului.

Lyvya
Junior
Mulțumesc frumos

RafaHelper
#StarMember
Salut @Lyvya, Ce problema ai? Ne poti da mai multe detalii?

Lyvya
Junior
Soțul e in Irlanda și spune că telefonul nu are rețea și nu ii merg datele

TheSpecialist
Maestru
In cazul acesta , dacă nu a avut semnal deloc la telefon , de când a ajuns , și nici internet , trebuie activat roamingul pt "Toate tarile", întrucât Irlanda nu face parte din SEE. Acum mai mult ca sigur are activat roamingul doar pt UE.

delfinas
#StarMember
Lyvya, bun venit in Comunitate!!! Depinde de când e soțul tău plecat din țară. Dacă în ultimele 3 luni a stat mai mult în străinătate, a depășit limita rezonabil de consum in roaming și nu îl mai ajută opțiunea, ci trebuie să încarce cu credit, din care va consuma la prețul standard al zonei în care se află. Ar mai putea fi o cauză, sa se fi defectat cartela SIM.

Lyvya
Junior
A avut semnal și date până azi și când e in Irlanda are roaming see pe abonament și l-au folosit

delfinas
#StarMember
A, deci e pe abonament, nu pe prepay. Chiar și pe abonament are limita de folosire in roaming SEE. Dacă în ultimele 3 luni a stat mai mult în străinătate decat în țară, nu va mai consuma din resursele abonamentului pt roaming SEE, ci va face extracost, dar va avea acces la rețea. Să aleaga manual, din telefon, rețeaua din Irlanda (care e in SEE... Irlanda de Nord, care face parte din UK, nu e in SEE) și să restarteze telefonul. Dacă nici așa nu merge, s-ar putea sa fie probleme cu SIM ul. LE Sa testeze SIM ul si in alt telefon, daca poate.

TheSpecialist
Maestru
Dacă nu se schimba ceva după selectarea manuala a altei rețele, sigur e ceva în neregula cu SIM-ul.

Vio73
#StarMember
Salutare! Pot fi probleme de la sim sau de la conectarea cu rețelele partenere din țările respective. Intră în calcul și politică de utilizare rezonabilă a internetului și a vocii în roaming. Nu are treabă Orange aici.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Daca telefonul nu afiseaza "SIM invalid" sau ceva similar, problema nu e SIM-ul. Parerea mea e ca fie e o problema cu retelele de acolo (nu cu Orange), fie e o problema pe cont (limita roaming sau ceva). Recomand o selectie manuala de retea pentru prima varianta, si contactarea serviciului de Relatii cu Clientii (+4 0374 300 300 de pe un alt telefon, sau pe chat-ul Djingo) pentru a doua.
Client Orange

teacher_
#StarMember
Salut! Eu am fost în Anglia și Franța recent, dar nu am întâmpinat probleme. In SEE de obicei nu prea au ce probleme sa fie, deoarece telefonul nu se conectează doar la o singura rețea, de obicei sunt cam 3-4 operatori cu care Orange are încheiate acorduri de roaming. Este posibil doar sa fi petrecut mai mult timp in afara, așa cum spuneau și colegii mai sus, caz în care sa încalce politica de utilizare a datelor în roaming.