anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming UAE

Salut.
Am un abonament pentru care incerc sa activez optiunea de UAE Voce pentru deplasarea in Dubai si nu pot.
In rubrica Roaming a paginii de la Orange apare ca disponibila la pretul de 20 de euro, cu 30 de minute sau sms incluse si valabilitate 30 de zile. In momentul in care vreau sa o activez, in pagina urmatoare care se deschide, apare mesajul ca nu sunt optiuni de roaming disponibile. Ce variante am? Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Am lamurit treaba, am reusit sa activez optiunea dupa ce am fost sunat de un operator Orange cu mentiunea ca nu era de la Serviciul Clienti ci un serviciu cumva paralel, pentru ca nu avea acces la toate functiile operatorilor clasici. In concluzie, optiunea a fost activata prin SMS la 321 cu textul UAEVOCE. Ramane de vazut acum cat este de utila. Multumesc inca odata pentru raspunsuri. Consider ca se poate inchide topicul.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember
@AndiBogdan: Bun venit în Comunitate. Conform Orange https://www.orange.ro/roaming/emiratele-arabe-unite#abonament ar trebui doar să trimiți un SMS la 321 cu textul ”UAEVOCE” sau din meniul *100#. Ai încercat și nu ai primit nici un răspuns? Mențiune: Activarea opțiunii cred că necesită un abonament cu roaming, adică nu unul care are doar resurse naționale, în acest caz fiind necesară schimbarea tipului de abonament.

Salut! Abonamentul meu are roaming, nu cred ca aici e problema.Optiunea este activata pentru ca am tot folosito prin tarile UE pe unde am fost. Incercarea de activare cu SMS nu a facut-o pentru ca mi se parea mai usor sa lucrez cu click-uri de la laptop. Pe de alta parte nu prea am certitudinea ca nu voi fi taxat pentru o activare nefunctionala la mine.

FLo1
#StarMember
@AndiBogdan: Când varianta ”din click-uri de pe laptop” nu pare a fi funcțională, iar ce cu SMS consideri a fi îndoielnică, atunci îți recomand contactarea telefonică prin apel la 300 sau online prin chatbot-ul Djingo disponibil în pagina de contact: https://www.orange.ro/contact/

Cu Djingo am lamurit-o de ieri, imi da varianta cu sms la un moment dat. La Relatii Clienti am sunat tot ieri si am fost anuntat ca preluarea apelului meu ar dura prea mult, asa ca am fost directionat spre meniul audio si confirmari din taste. Am incercat apoi si la *100#, un alt serviciu care nu mi-a fost de ajutor. Am gasit insa pe site o optiune in care sa fiu contactat de Orange in cel mult o zi lucratoare, deci am inca speranta ca pana pe la pranz sa pot avea o discutie cu cineva de la Serviciul Clienti si astfel sa obtin cel mai avizat raspuns. Multumesc tare mult pentru timp si implicare!

FLo1
#StarMember
@AndiBogdan: Încearcă în timpul zilei, nu seara sau în weekend/zile libere. Chiar și acum dacă suni la 300 nu vei fi redirecționat la acel meniu audio. Iar cu Djingo o ”lămurești” solicitându-i să te transfere la un operator (consultant)., dar tot așa, în timpul programului de lucru adică zile lucrătoare. Uite un topic privind intervalul orar cu șanse mai bune la răspunsuri ”LIVE”: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange Spor!

Am lamurit treaba, am reusit sa activez optiunea dupa ce am fost sunat de un operator Orange cu mentiunea ca nu era de la Serviciul Clienti ci un serviciu cumva paralel, pentru ca nu avea acces la toate functiile operatorilor clasici. In concluzie, optiunea a fost activata prin SMS la 321 cu textul UAEVOCE. Ramane de vazut acum cat este de utila. Multumesc inca odata pentru raspunsuri. Consider ca se poate inchide topicul.

DanielaH
Moderator
@AndiBogdan7812, ne bucurăm că ai rezolvat și mulțumim că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Călătorie plăcută! Te mai așteptăm în Comunitate!