anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming nefuncțional în Serbia după schimbarea abonamentului

Isabela_1
Începător
De curând mi-am prelungit abonamentul si am schimbat si tipul abonamentului. Înainte nu aveam probleme cu roamingul. Acum sunt in Serbia si nu imi pot activa roamingul. Cu toate ca in aplicatie apare activ, in Serbia nu pot apela sau primi apeluri. Am disponibile doar apelurile de urgență. Ma puteți ajuta ? Mulțumesc
7 Răspunsuri 7

svetalex
Maestru
găsești aici opțiunile de Roaming în Serbia https://www.orange.ro/roaming/serbia/

Jay
Campion certificat
Ce inseamna ca ai schimbat tipul abonamentului, cum era si cum l-ai modificat.. Tip, cost, resurse? Sa nu-l fi schimbat intr-un abonament mai mic fara acces la roaming.. desi, minutele ar trebui sa fie valabile.. poate ai restrictionat apelurile dintr-o eroare.. Pentru a anula restrictionarile, in cazul in care sunt restrictionate apelurile, poti forma #35*0000# si tasta de apel..

DanielaH
Moderator
@Isabela, ne poți spune, te rog, ce tip de abonament ai acum? Este posibil să fi făcut modificarea la un abonament fără resurse în roaming?

Trixen_old
Cunoscător
Salut, Iti raspund din proprie experienta, ca si eu am patit fix asta. Daca abonamentul nu are acces in roaming, trebuie schimbat. Daca insa ARE acces in roaming, intra pe chat la Orange si cere activarea roaming-ului in TOATE tarile. Inainte sa fac asta, in SUA, Serbia si Macedonia nu mi-a mers deloc telefonul. Dupa ce am facut asta mi s-a zis sa astept 10 minute, sa repornesc telefonul si totul a revenit la normal. Aveam chiar o optiune (Orange Travel World) activa cu minute pentru SUA si tot degeaba, ca roaming-ul nu a functionat pana am procedat cum am scris mai sus. Incearca si spune-ne daca reusesti, te rog. Iti multumesc.

teacher_
#StarMember
După cum spuneau și colegii mei, va trebui sa ne dai niste detalii suplimentare. Serbia este in zona 4, spre deosebire de SEE, care este zona 1, deci s-ar putea ca opțiunea in Roaming sa nu fie valabilă... Poate ar trebui sa dai și o selectare manuala a rețelei...

Razvan
#StarMember
S-ar putea sa ai activ roamingul activ doar în SEE, deoarece am observat că așa se activează la noile abonamente. Scrie un mail la serviciul.clienti@orange.com sau din My Orange ia legătura pe chat cu Djingo, cu siguranță te va îndruma către un consultant ca să îți facă modificarea din "roaming SEE" în "roaming toate țările" pe contul tău Orange.

DanielaH
Moderator
@Isabela, s-au rezolvat problemele cu roaming-ul?