anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Rețea indisponibilă în Belgia

anamaria27_
Începător

Am platit abonamentul, eu fiind în Belgia și a fost plătit din Romania. De ce îmi apare "rețea indisponibilă"? Si nu îmi funcționează cartela.

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Pentru ca reteaua este ... indisponibila.

Te rog revino cu detalii de genul:

  • abonamentul a fost suspendat pentru neplata si se asteapta reconectarea
  • abonamentul a fost modificat recent dintr-un abonament fara roaming intr-unul cu roaming
  • ai consumat mai mult in roaming SEE decat in tara in ultimile 4 luni
  • orice informatie care ne-ar putea ajuta.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Anamaria,

Bine ai venit in Comunitate!

O posibilitate ar fi sa nu se fi procesat inca plata. Mai ales daca plata s-a facut spre finalul, sau dupa termenul limita. In My Orange te-ai uitat? Apare factura ca fiind achitata?

Incearca eventual si o selectie manuala de retea. Poate sunt probleme cu operatorul de acolo.

Client Orange

Bună! Da, plata a fost făcută de către cineva din Romania după termenul limita. Nu pot să mă conectez la my Orange pentru că îmi trimite un cod pe număr, iar cartela cum nu funcționează, nu primesc nimic.

M-ați putea ajuta într-un fel? Am poza cu chitanță și numărul de abonat 

Rugaminte: urmeaza pasii de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17

Si, te rugam, nu pune date personale aici, in comunitate. Suntem un forum public si majoritatea (peste 90%) suntem clienti sau fosti clienti Orange.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Trimite dovada platii dupa cum te-a sfatuit si Pololica. Iar pentru urgentare, poti incerca eventual sa suni de pe un alt numar la +4 0374 300 300 si vezi daca se poate face ceva. Daca abonamentul e la Orange Romania (nu Orange Romania Communication - fostul Telekom fix), mai ai o modalitate de contact, pe chat-ul Djingo.

Vezi daca se poate face ceva in felul asta. Oricum, dovada platii trebuie trimisa neaparat, astfel incat sa se poata pune lucrurile in miscare.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@anamaria27, ai trimis dovada de plată? S-a rezolvat situația?