anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema la reîncărcarea cartelei in roaming

Crina_3
Junior
Am încărcat un număr de telefon cu opțiunea 12€ in roaming si persoanei respective i s-a activat opțiunea 6€ . Persoana fiind in strainatate nu poate avea acces din cauza asta la minute si internet. Mai nou a primit mesaj cum ca ar avea 0€ in cont.
De ce?
10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Cred ca numai serviciul clienti iti poate raspunde exact.. E foarte ciudat sa alegi 12 euro si sa se activeze 6.. Poate este vreo eroare de sistem..

Miha_Z
Campion
Pentru lamuriri incearca la Relatii cu clientii. Oricum e ciudat ce spui ca ti s-a intamplat. Nu a verificat creditul primit?

Crina_3
Junior
Si mie mi s-a parut imposibil mai ales că am cumparat cartela acum 2 saptamani si acum 2 zile i-am facut reîncărcarea cu opțiunea roaming..

FaraUnID
Campion certificat
La momentul activarii unui SIM nou, in contul cartelei este alocata automat optiunea de 6 euro credit. Cred ca trebuia dezactivata aceasta optiune si ulterior activata cea de 12 euro, pentru a evita incompatibilitatea intre optiuni.

Vio73
Campion certificat
Oricum ar fi, ar trebui luată legătura cu cei de la Serviciul clienți, pentru a se găsi cele mai bune soluții!

DanielaH
Moderator
@Crina, ai rezolvat cu activarea opțiunii? Așa cum spunea și FaraUnID, cartela PrePay vine cu optiunea de 6 euro credit. Ai dezactivat această opțiune înainte de a o activa pe cea de 12 euro? Ai primit confirmarea că a fost activată opțiunea de 12 euro? Te așteptăm să revii cu mai multe informații.

Crina_3
Junior
Am sunat la orange, au verificat numarul de telefon, mi s a spus că optiunea de 12€ este activa si mi-a spus sa intru in setări la operatori retele sa incerc la una dintre ele , dar nu a mers la niciuna. Minutele se pot folosi, însă netul nu

DanielaH
Moderator
@Crina, care mai este situația? Se poate folosi opțiunea în roaming? Funcționează și internetul?

Crina_3
Junior
Merge opțiunea. Poate folosi doar minutele, internetul nu stiu ce are de nu merge. Am respectat pașii care mi s-au spus sa intru in Setări la retele si dupa operatori retea si sa aleg una dintre variante, dar nu a mers niciuna

Vio73
Campion certificat
Poate fi și de la furnizorul de acolo vreo problemă.