anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu-mi merge roaming-ul în Franța

Fernii
Începător

Bună ziua! Recent am ajuns în Franța și nu-mi merge roaming-ul..ceva păreri? Am încercat și din setări.. tot nimic

20 Răspunsuri 20

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut!

Incearca sa selectezi alt operator. Esti pe prepay sau abonament?

Ai serviciul de roaming activat sau optiune cu roaming?

Ai semnal? Ce anume nu merge? Apelarea sau net-ul? Sau niciuna?

Da-ne mai multe detalii, daca poti.

Client Orange

Am încercat sa schimb și operatorul dar nimic.. Sunt pe abonament cu roaming-ul activat.. când sun îmi scrie "neînregistrat în retea" am încercat și sa-i dau restart, sa selectez alți operatori.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok, deci nu-si ia semnal. Asta poate insemna doua lucruri. Fie nu ai serviciul activat (trebuie confirmat cu un consultant), fie SIM-ul a devenit cumva inactiv. Si sper sa nu fie a doua, pentru ca n-ai cum sa-l inlocuiesti din roaming.

Daca poti, incearca eventual si SIM-ul in alt telefon.

Poti incerca sa suni de pe un alt telefon la +40 374 300 300 (serviciul de Relatii Clienti, apelabil de oriunde) sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo (de pe un laptop sau alt telefon cu net). Eventual, daca problema e pe cont, cu ocazia asta o pot si rezolva.

Client Orange

Cartela nu este de vina fiindcă mai am un telefon doar ca model cu "butoane" dar când am mers sa întreb dacă îmi merge roaming-ul m-i s-a zis ca îmi întra automat roaming-ul și chat-ul Djinho nu-l găsesc în aplicatie

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Click aici pentru Djingo. 

Client Orange

Pololică
#StarMember

Teoretic Roaming SEE ar trebui sa fie implicit activ. Recomand o verificare in MyOrange (aplicatie sau web) si verifica daca numarul are activ roamingul (nu conteaza SEE sau Toate tarile). Am fost anul trecut in Turcia si a trebuit sa dezactivez roamingul (aveam doar SEE) si sa-l reactivez (reactivarea se face doar pentru Toate tarile, nu am vazut optiune sa fie doar pentru SEE).

Daca in MyOrange este activ, incearca o dezactivare si apoi o reactivare.

Daca nici asa nu merge, recomand Djingo (pe web).

FLo1
#StarMember

@Fernii : În Franța merge chiar foarte bine Orange France. Deci dacă ai abonament cu resurse de roaming în SEE incluse ar trebui să te poți conecta automat sau manual. În funcție de zonă există posibilitatea să apară probleme la ”date mobile”, dar serviciile mobile sunt funcționale sigur. Totul depinde și de puterea semnalului din zona în care te afli.

FLo1
#StarMember

Pentru cei nedumeriți, cea mai ieftină EO oferită de Orange oferă (mai nou  față de anii trecuți) prin Orange France chiar și 4G+. Oricând și oriunde am folosit-o, personal nu am avut probleme. E drept, cam la 70-80 de km în afara Parisului viteza nu mai este ceea ce ar trebui să fie un 4G. Pe voce nu au fost probleme.

Screenshot_20221028-212757_Chrome.jpg

DanielaH
Moderator

@Fernii s-a rezolvat situația cu roaming-ul? Funcționează?

Cortex
Angajat Orange

@Fernii Imi poti spune daca acesezi setarile telefonului -> conexiuni -> retele mobile -> si acolo daca "Roaming Data" este activ ? (este foarte important ca roaming-ul de date sa fie activ din telefon nu doar din cartela atunci cand faci selectia manuala de operator )
Succes! 

@Cortex: Selecția are legătură și cu serviciile de voce sau doar pentru date mobile? Pentru că nu văd de ce pentru servicii de voce necesitatea consumului de date în roaming. La mine e activată, dar asta e altă poveste. La @Fernii pare să nu funcționeze nici măcar voce.🤔🤔

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cartela nu-si ia semnal. Nu putem vorbi de niciun fel de voce/date. Nu avem semnal in primul rand.

Client Orange

@arsradu : similar și un SIM cu roaming neactivat "nu-și ia semnal". Testat și verificat, tot pe Franța, dar nu asta contează. Plecând de la premisa că SIM-ul era ok la plecarea din țară, atunci lipsa semnalului =roaming inactiv. Simplu.😉

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, Flo. Aia ziceam si eu mai sus. Eram de acord cu ce ai zis tu. Raspunsul de mai sus era o completare la ce ai zis tu. Mai exact la faptul ca userul nu are roaming-ul activat. Si ca urmare, cel mai probabil n-are nicio importanta daca are sau nu data roaming activat. Pentru ca nu are niciun fel de semnal (in cazul asta, cel mai probabil cauzat de faptul ca nici serviciul de roaming nu e activat). 🙂

Client Orange