10-06-2024 10:24 PM - editat 11-06-2024 12:02 PM
Ma aflu in Turcia. Am optiunea go explore 1 activata, an semnal si conexiune pentru voce, dar nu am internet. Roaming activat si verificat.
10-06-2024 10:52 PM - editat 10-06-2024 10:54 PM
@sst: Având PPY și opțiunea ”GO World Data1” activată, ar trebui să ai roamingul activat pentru toate țările. Dacă nu ai depășit limita de consum rezonabil în roaming, ar fi util să verifici dacă mai ai resurse pe cont (având în vedere că opțiunea nu are beneficii decât 2GB). Alte detalii pentru roaming în Turcia regăsești aici: https://www.orange.ro/roaming/turcia/
De cât timp nu mai funcționează ”datele mobile” în roaming și de cât timp te afli în Turcia? Ai încercat un restart sau să selectezi manual un alt operator de telefonie?
la 10-06-2024 11:10 PM
Nu am fost in Turcia și nu rețin detalii, dar încearcă să selectezi manual una din rețelele astea.
De asemenea, în telefon vezi că există opțiune separata pentru date mobile în roaming, pe lângă accesul în roaming. Trebuie permise și de acolo.
la 10-06-2024 11:21 PM
Nu am consumat din resurse , nu a mers de cand am intrat in Turcia. Cum sa le consum daca nu am internet......dohhhh
la 10-06-2024 11:37 PM
Am optiunea go explore 1 activata
la 11-06-2024 06:13 AM
"Go explore1" și "go world1" nu e una și aceiași. Da, "go explore1" este opțiunea pentru Turcia aferentă abonament, iar dacă nu este funcțională, deși activă în MyOrange, atunci verifică în telefon să fie permis "roaming data". Îl regăsești la setări rețele mobile.
la 10-06-2024 11:23 PM
Optiunea de roaming cu 10GB de internet si 20 minute/SMS (apel primit/efectuat/SMS catre Romania/local) a fost activata. Beneficiile sunt valabile 15 zile. Poti verifica consumul prin apel gratuit la *115# sau in aplicatia My Orange. Calatorie relaxata!
11-06-2024 06:21 AM - editat 13-06-2024 08:30 PM
Ai verificat activarea optiunii in my Orange?
Date roaming international in setări telefon sunt activate?
Poți încerca sim-ul într-un alt telefon?
la 11-06-2024 08:21 AM
Salutare!
la 11-06-2024 08:36 AM
11-06-2024 08:46 AM - editat 11-06-2024 08:47 AM
Presupun ca datele mobile sunt active, nu?
EDITARE: ai atins limita de 2GB?
la 11-06-2024 08:52 AM
Nu am atins nici o limita. Nu am consumat nimic pentru ca nu a mers . Aia e limite de consum zilnic. Datele mobile sunt active.
la 11-06-2024 08:58 AM
la 12-06-2024 09:44 AM
@sst, s-a rezolvat situația?
la 12-06-2024 09:47 AM
Din pacate nu sa rezolvat. Nu imi dau seama daca e vreo setare din telefon sau o problema cu reteaua.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor