anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Datele mobile nu functioneaza in Germania

Lucian527
Junior

Salutare tuturor . Recent am iesit din tara ( o saptamana) cu o extraoptiune SEE activa de 12 euro plus 4 euro credit . Imediat ce am iesit din Ro creditul a fost consumat pt date in Roming iar datele incluse in extraoptiune nu functioneaza nici acum. Restul din extraoptiune ca de ex minutelw incluse sau mesajele functioneaza perfect.  Am Roming activat ,am profil internet orange la zi dar datele imi sunt restrictionate.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Lucian,

Dupa cum ziceau si colegii mai sus, ceea ce descrii tu (consum din credit in loc de resurse, sau cost suplimentar la abonament), apare atunci cand ai depasit limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming in ultimele 4 luni (123 de zile), cumulat. Si nu trebuie sa fie 4 luni legate. E suficient sa fie un pic peste jumătate (61 de zile din cele 123) ca sa se considere consum majoritar in roaming.

Solutii:

1. adaugi credit, si consumi din el impreuna cu acea optiune de roaming. In general, in felul asta, tarifele sunt un pic mai mici (dar ai si optiunea de achitat, deci trebuie sa iei in calcul si asta)

2. renunti la optiune, si ramai doar pe credit (min 1 euro pentru activare roaming), dar in felul asta te taxeaza mai mult.

3. iei o cartela din Germania

Ai aici tarifele de roaming pentru ambele situatii, pentru Germania.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Anca07
#StarMember

Buna Lucian,

In ultima perioada, ai folosit roamingul preponderent? Adica, de exemplu, daca in ultimele 123 zile (aprox 4 luni), mai mult de jumatate din timp ai fost plecat in afara tarii si ai folosit roaming? Daca raspunsul tau este da, atunci acesta este motivul restrictionarii accesului tau la datele mobile, din pacate.

Gasesti aici mai multe detalii despre politica de utilizare rezonabila a serviciilor roaming in SEE.

Seara faina!🌙

FLo1
#StarMember

@Lucian527: Bun venit în Comunitate. Utilizând resursele preponderent în roaming, acestea vor fi restricționate dacă utilizarea depășește 50% în ultimile 4luni. Posibil să fi utilizat date mobile excesiv, de aceea resursele din serviciile de voce sunt utilizabile. Este si motivul pentru care s-a consumat credit, în locul resurselor.

Ca sfat: activând opțiunea de 16€ (nu12€) ai fi avut acces la o cantitate mai mare de date și resurse în roaming + perioadă activă mai mare. Dar asta pe viitor. Momentan doar credit va fi ok și o utilizare a numărului și în țară pe cât de mult posibil. Numai bine. 

Eu din luna noiembrie 2022 nu am iesit din tara .Am intrat in spatiul SEE in data 27.06.2023 Este o anomalie in sistem . Pot sa folosesc celelate beneficii din oferta dar datele nu 

@Lucian527: În acest context, încearcă să te conectezi manual la un alt operator local. Posibil că fie semnalul nu este prea ok în zonă, fie operatorul local să nu asigure partea de date pe roaming. Se mai întâmplă. Eventual chiar și o verificare dacă se schimbă ceva schimbând zona (adică undeva la câțiva km de locul unde ai testat inițial).

Salutare! Vin cu o mică clarificare, utilizarea în mod abuziv în roaming apare atunci când consumul în SEE îl depășește pe cel național. Spre exemplu: daca în tară au fost consumați 2 GB, atunci când consumul este peste 2 GB în roaming SEE în ultimele 123 de zile se consideră utilizare abuzivă, iar resursele din opțiune nu se mai pot utiliza în roaming (resursele de net din opțiune, nu se mai pot utiliza în roaming SEE, până când consumul de internet din România, va fi mai mare decât consumul de net din roaming SEE).

Da, mai sunt unele topicuri deschise cu situații în care se revenea în țară, dar numărul (resursele) nu erau utilizate și intern, sau prea puțin. Acum depinde de la caz la caz, dar ar fi bine dacă fiecare ar ține cont de aceste aspecte, simple de altfel.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Lucian,

Dupa cum ziceau si colegii mai sus, ceea ce descrii tu (consum din credit in loc de resurse, sau cost suplimentar la abonament), apare atunci cand ai depasit limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming in ultimele 4 luni (123 de zile), cumulat. Si nu trebuie sa fie 4 luni legate. E suficient sa fie un pic peste jumătate (61 de zile din cele 123) ca sa se considere consum majoritar in roaming.

Solutii:

1. adaugi credit, si consumi din el impreuna cu acea optiune de roaming. In general, in felul asta, tarifele sunt un pic mai mici (dar ai si optiunea de achitat, deci trebuie sa iei in calcul si asta)

2. renunti la optiune, si ramai doar pe credit (min 1 euro pentru activare roaming), dar in felul asta te taxeaza mai mult.

3. iei o cartela din Germania

Ai aici tarifele de roaming pentru ambele situatii, pentru Germania.

Client Orange

Eu din luna noiembrie 2022 nu am iesit din tara .Am intrat in spatiul SEE in data 27.06.2023 Este o anomalie in sistem . Pot sa folosesc celelate beneficii din oferta dar datele nu 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Verifica daca ai Data Roaming activat in setarile telefonului. 🙂

Cu toate ca, din moment ce ti-a intrat pe credit...tind sa cred ca ai.

Deci, da, e posibil sa fie o anomalie undeva.

Client Orange

Datele mobile au functionat atata timp cat am avut credit ..4 euro ..credit care a fost consumat numsi pe date mobile...beneficiile de date din extraoptiune nu sunt considerate valabile ,doar minutele si mesajele 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Incearca sa iei legatura cu un consultant (eventual incepand de maine). Fie pe chat-ul Djingo, de aici, fie cu un apel la +40 374 300 300.

Daca n-ai mai iesit din Noiembrie, si ai intrat in SEE in 27.06 (banuiesc ca e o greseala acolo, pentru ca acum suntem in 02.07 corectat), si, evident, daca ai resurse de consumat in roaming (ceea ce banuiesc ca ai, din acea optiune de 12 Euro), ar trebui sa fie totul ok.

Deci da, e posibil sa fie o anomalie in sistem. Vezi daca reusesti sa iei legatura cu un consultant, si poate te poate ajuta in vreun fel.

Client Orange

Lucian527
Junior

Am totul activat atat in tel cat si setari automate internet 

Anca07
#StarMember

Buna Lucian,

Multumim ca ai revenit pe subiect!

Poti sa ceri si o resetare a contului de date mobile din sistem prin intermediul aplicatiei my orange, sectiunea contact, chat djingo, la fel cum a zis si Radu. Si da, poate fi o anomalie in sistem.

Zi cu soare!🌞

Razvan
#StarMember

Consumul de date în roaming este mai mare decât cel din țară, nu este o regulă să fie minim 61 de zile, te pot restricționa și la cateva zile, dacă sunt îndeplinite cel puțin o condiție.