anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Daca doresc sa activez/ extind roaming pentru toate tarile o sa am extracosturi?

DanBac
Junior

Buna ziua, chat-ul merge greu, adica nu raspunde nimeni rapid ziua, iar dupa program AI-ul nu intelege, el functioneaza doar pe cateva cuvinte cheie. Daca doresc sa activez/ extind roaming pentru toate tarile (am momentan in UE) o sa am extracosturi de activare, va rog? La utilizare stiu tarifele, ma intereseaza daca este activat si nu il folosesc daca platesc ceva lunar. Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Dan, bun venit in Comunitate!!!

Teoretic, nu consumi, nu ai extracost, dar au fost persone care, desi nu folosisera datele mobile, au avut ceva consum, pt ca sunt aplicatii care lucreaza si in fundal, fara sa anunte. Ar fi bine sa  anulezi toate notificarile, pt ca unele pornesc si cu internetul inchis.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Dan, bun venit in Comunitate!!!

Teoretic, nu consumi, nu ai extracost, dar au fost persone care, desi nu folosisera datele mobile, au avut ceva consum, pt ca sunt aplicatii care lucreaza si in fundal, fara sa anunte. Ar fi bine sa  anulezi toate notificarile, pt ca unele pornesc si cu internetul inchis.

multumesc mult Delfinas ptr sugestie,  am retinut ! 

FLo1
#StarMember

@DanBac: Bun venit în Comunitate. Activarea roaming-ului nu se face contracost (vezi aici). Însă utilizarea este condiționată de îndeplinirea anumitor criterii. Astfel, chiar dacă ai roaming-ul activat dar nu folosești (fiind în țară sau nefolosind serviciile în roaming) nu vei plăti suplimentar. Te așteptăm pe topic pentru alte clarificări. Numai bine.

Multumesc Flo1 , e clar ! Numai bine 😉

@DanBac: Cu drag. Te așteptăm aici în Comunitate și cu alte contribuții. Weekend plăcut. 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Dan,

Din cate vad eu, nu costa nimic in plus lunar. Vei avea doar consumul pentru tarile respective.

Daca vrei sa treci de la roaming SEE la Worldwide ai urmatoarele variante:

► prin apel gratuit la *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală, subramura 2 - roaming

► din contul tău My Orange, prin dezactivarea serviciului roaming în SEE și apoi reactivarea lui pentru toate țările

► prin apel la Serviciul Clienți 300

Mai multe informatii aici.

Client Orange

  • Multumesc frumos ptr raspuns arsradu !