la 03-10-2021 11:56 AM
la 17-01-2022 05:54 PM
la 17-01-2022 06:11 PM
la 25-10-2022 01:15 AM
Bună. Am avut și eu cost suplimentar, tel samsung, fără vreme și fără fb, alta tara.
la 21-12-2022 03:28 PM
Din pacate cei de la Orange nu sunt foarte instruiti sa te ajute. Eu am avut aceasta problema de fiecare data cand ieseam din UE. Si in ultimii 6-7 ani s-a intamplat de zeci de ori. Mereu mi se luau sume mici, precum in cazul tau… gen 0.0583€. Dar asta si de 30-40 se ori intr-o deplasare de cateva zile. Raspunsul la fiecare sesizare (si au fost nenunarate - atat in scris cat si la call center) ca am deschis netul si atat am consumat. Nu li s-a prut deloc nefiresc sa consum de zeci de ori fix aceeasi suma… suma care la 10-15€ cat e per mega, era pt cativa kilo de date. Dupa ani de zile si o ambitie personala de a afla adevarul, m-a sunat cineva de la Orange si mi-a spus ca de fapt telefonul consuma date pt Localizate chiar ai cu datele mobile inchise. E ceva setate de protectie zic ei. Deci daca vrei sa nu consumi deloc, trebuie sa ai localizarea inchisa. Aceasta se poate updata total aleator ca atat ca si ora cat si frecventa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor