la 07-07-2023 07:12 AM - editat ultima oară la 08-07-2023 09:03 AM de DanielaH
buna ziua de cand am schimbat abonamentul pe smart15 nu mai pot fii sunat de nimeni de 3 zile tot vorbesc cu diferiti technicieni orange dar tot nu sa gasit o soluitie am incercat cartela in 4 telefoane nu merge nici asa eu pot suna dar pe mine nimeni nu poate cei de la orange zic ca la ei nu apae sa fie vreo problema.A mai patit cineva?ce se poate face?ma gandesc sa renunti la abonament si sa trec in alta retea imediat de 5 zile nu pot fii apelat bine ca platesc abonament si ma aleg cu nimic.
la 24-07-2023 01:34 PM
Au trecut 3 saptamanj si tot nu pot fii apelat.Mai.mult acum.nici șogoru nu poate fii sunat si el a pățit la fel.bu știu ce este la orange dar cred vă e timpul să părăsim aceatsă rețea...
la 25-07-2023 03:09 PM
Nasol. Cred ca e ceva eroare între Orange și operatorul de acolo. Doar Orange poate rezolva...
la 25-07-2023 03:11 PM
Apai o saltamana intreaga vorbeam zilmic cu cei de la orange dar tot timpu aceasi texte ca repornire telefon sa vad daca nam blocaje sau pus pe.lista de blocare nikic concret.
la 25-07-2023 04:14 PM
Foarte nasol. Dacă ei nu pot sa rezolve asta, nu prea are cine. Poate cu o sesizare la ANPC sau Ancom se rezolva...
la 02-08-2023 02:44 PM
@Balintianus, s-a rezolvat situația?
la 02-08-2023 02:46 PM
Nu nu sa rezolvat.mai.mult acum.nici.la sotul surorii.mele.nu merge tot.aceasi problema
la 02-08-2023 02:49 PM
Îmi pare rău 😞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor