anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am rămas fără roaming pentru un cost suplimentar de 250 lei

Toni_Marodi
Începător

Folosesc aplicația my orange și plătesc  factura la zi și  mulți  bani. Am rămas fără roaming  în concediu pentru ca am primit un sms (repet SMS) pentru un cost suplimentar de 250 lei in roaming.  Nu am primit în aplicație  ca îl plăteam. Sms-ul nu îl citisem pentru ca am zeci  de sms pe zi. Facturile mele sunt până  la 1000 de lei pe luna cel mai mult.  Rușine  Orange .

5 Răspunsuri 5

Pololică
#StarMember

Salut!

Sa stii ca informatiile primite de la tine sunt incomplete pentru a te putea ajuta. Cei 250 lei (50E) sunt prag impus de Comisia Europeana de consum in roaming pentru protejarea clientului (ring a bell?), iar Orange a facut exact sa respecte acea prevedere si a taiat internetul pentru a nu face cost mai mare si tu (clientul) sa ii iei de guler si sa-i intrebi de unde ai costul ala.

Apoi, acea notificare nu are cum sa vina prin aplicatie intrucat nu toate telefoanele o pot instala. Cum ar fi ca un telefon 2G (sau telefon non-smart) sa nu primeasca notificarea de depasire a consumului in roaming? As da cu operatorul de pamant si as cere daune (oricare ar fi el: Orange, Vodafone, Telekom, Digi).

Recomandarea ar fi sa suni la +40374300300 (sau din versiunea web, prin Djingo) si sa ceri ridicarea restrictiei. Evident, ar fi trebuit sa te informezi inainte de a pleca in concediu. Si primirea mai multor SMS-uri nu scuza pe nimeni ca nu a fost informat sau ca ar fi trebuit sa se informeze. In 2020, cand eram in concediu la bulgari, am depasit cantitatea de net inclusa in abonament, si am primit 2 SMS-uri: unul cand ma apropiam de terminare, si al doilea cand am terminat traficul de net si intram de partea tarifata a consumului (evident, cu tarifele aferente).

Pololica: nu am timp sa polemizez cu tine. Am sunat de zeci de ori (x20 de min. cu roboteii) la nr menționat de tine. Bonus: restricția de 254 lei era plătită  într-una din facturi. 

Comunitatea nu este pentru polemici (sau, ma rog, polemici de bun simt [cu sapte ani de acasa] si argumentate), ci pentru rezolvarea problemelor (exact cum ai si tu una). Reiterez faptul ca informatiile postate de tine tind sa fie incomplete din moment ce mai spui ca mai apare inca o restrictie de 254 lei (50E) platita. Eu ti-am explicat rationamentul pentru care ai in roaming restrictie la 50E (care este standard si poate fi modificata de tine, nu de furnizor, oricare ar fi numele lui).

Daca nu te-au ajutat roboteii, va trebui sa mai astepti raspunsuri. 99% din cei care raspund sunt clienti si iti pot da sfaturi pentru pasii de urmat (eventual cum au rezolvat, punctual, ei problemele). Nu pot vizualiza alte conturi in afara de cele proprii.

mihai_13
Maestru

eu zic ca orange sa trimita catre clientii care depasesc limita de 50euro 50.000 sms poate asa le vede clientul 🙂  

Mișule! Aveam plătită restricția. Am plătit din nou. Au zis ca nu e nimic, rămâne în avans!