anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjamente repetate

SorinV
Începător

Se întâmplă des (de 2-3 ori pe lună) să nu am acces la serviciile fixe de internet și telefonie din pricina unor deranjamente de câte 2-3 zile. SOLICIT URGENT!!! SCĂDEREA PROPORȚIONALĂ DIN FACTURĂ (ABONAMENT) A ZILELOR DE NEFUNCȚIONALITATE.

Avertizez: În cazul în care solicitarea mea nu se rezolvă pozitiv, voi lăsa in neplată serviciile Orange și îmi voi instala altele de la Digi. 

Cât timp banii sunt la mine, eu sunt SINGURUL decident al acestui contract și pot dispune dacă-l mai iau în considerare sau nu. Consider aceste deranjamente repetate ca fiind încălcări și nesocotire a contractului, iar lăsarea lor in neplată nu va fi decât reciproca tratamentului primit de compania parteneră.

SIMPLU: VREȚI BANI, OFERIȚI SERVICII, DOMNILOR!!! SAU AUSTRIA SCRIE ȘI PE VOI.😀

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut!

Cu toate ca mi-as dori foarte mult sa te pot ajuta punctual cu problema in cauza, noi, cei din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine.

Ceea ce iti recomand totusi, este sa iei legatura cu un consultant de la relatii clienti (300/0374 300 300) si sa ceri deducerea de pe factura a sumei corespunzatoare zilelor de nefunctionalitate. Ar trebui sa fie posibil. Doar ca cel mai probabil vei vedea diferența pe factura urmatoare.

Nu uita sa ceri si un numar de sesizare pentru referinta ulterioara.

Daca suni de pe un abonament, ca sa iti fie mai usor, foloseste secventa 1-1-1-0 pentru a intra in legatura cu un consultant. Asta eventual maine sau luni, pentru ca e weekend si e posibil sa nu fie nimeni, sau sa gasesti mai greu oe cineva.

De pe prepay, secventa este 5-2-0.

Mult succes! Si sper sa se rezolve situatia definitiv, astfel incat sa nu mai trebuiasca sa faci astfel de solicitari si sa te poti bucura de servicii functionale, asa cum e normal. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

@ SorinV Neaga,

Salutare!

Îmi pare foarte rău pentru situația neplăcută prin care treci.

 Te sfătuiesc să le lași o sesizare din secțiunea Contact sau să suni la 300 sau la  0374300300 ( din orice rețea) , apoi 1-3-2, pentru deranjamente.

Secțiunea Contact poate fi accesată de aici:

https://www.orange.ro/contact/

În mod normal, ar trebui să se scadă zilele de nefuncționare din factură, dar și mai bine ar fi să nu existe probleme repetitive legate de nefuncționalitate.  Eu am avut mai multe probleme cu cei de la Digi decât cu cei de la Orange, dar nu este normal ceea ce se întâmplă și trebuie să te adresezi lor, nu în Comunitate, unde noi putem să te ajutăm doar cu sfaturi, din păcate.

Sper să se rezolve problema cât mai repede  !

Baftă multă!

delfinas
#StarMember

Pe langa ce ti-au zis colegii, eu ti-as recomanda sa platesti factura, pt ca altfel ramai si fara serviciile Orange, dar nici la Digi nu te primesc pt ca esti rau platnic.

Sa speram ca se va rezolva totul amiabil!!!

And04
Senior

Salutare, @SorinV 

Imi pare rau pentru aceasta situatie. Asa cum a mentionat si @delfinas , pentru a trece la alt furnizor de servicii e nevoie sa ai achitate facturile(si sa predai echipamentele aflate in custodie in cazul in care ai, pentru a nu te trezi cu alte costuri).

Si in zona mea au mai existat deranjamente, de obicei din cauza modernizarii retelei electrice sau a vremii care au dus la nefuncionarea serviciilor dar de fiecare data timpul de astptare a fost minimal.Uneori au intervenit chiar in ziua in care am facut sesizarea, alteori a doua zi dimineata.

Te sfatuiesc sa suni la 300 si sa ceri un numar de inregistrare atunci cand soliciti remedierea unui deranjament.

Sper totusi ca situatia s-a rezolvat...

Echipamentele le vor găsi agățate într-un copac din fața porții. Bani de la mine nu mai văd. Contractul meu a fost stins unilateral (de mine, adică) pt pierdearea obiectului său: inexistența serviciilor contractate.

Treaba ta, dar eu zic să citești contractul, să nu ajungi și fără servicii, și cu datorii.

Oprea1
Începător

Sunt neserioși , am aceiași problema , nimeni nu o poate rezolva , dar nici nu vor sa mi rezilieze contractul