anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu apel Wi-Fi/ Wi-Fi calling

Lori_02
Junior
Bună ziua, am sesizat faptul ca funcția wifi calling nu funcționează cum ar trebui. In ultimele zile nu mai pot sa sun dacă funcția este activă. Sau dacă primesc un apel nu aud cealaltă persoană sau ei nu mă aud. Routerul nu poate fi de vină (până acum a funcționat). Problema nu poate fi nici de la telefon iPhone 11 pro. Aceeași problemă apare și la un galaxy s21 și s10. Când apelez pe cineva imi ia aproximativ 10 secunde până încep sa aud tonul de așteptare.
1 Soluţie acceptată‚

Mechalucha
Junior entuziast
Solutia pe care am gasit-o a constat in telefon la 300, spus franc ceea ce doresc. Apelul meu prin WiFi era in asteptare pentru verificare. Asa ca doamna amabila mi-a reinitializat serviciul si fara sa fac nimic s-a activat! Merge la cat am testat. Primesc apel si pot sa sun! Apel WiFi nu este legat de 5G sau 4G pentru ca practic folosim serviciul asta cand semnalul este inexistent deci nimic nici macar Edge. Si foloseste pentru ca sa suni si sa fii sunat. Despre sms prin WiFi este fara interes. Avem iMessage, Signal, Whatsup si ce mai sunt. Este aberant sa zici ca nu poti prin wifi sa trimiti mesaje scrise. Orange a fost primul cu VoWiFi si ma miram sa nu mearga, dar sunati la 300 si va doresc sa dati peste cineva amabil si cu siguranta va va ajuta!

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

Vio73
Campion certificat
Salutare! Ai avut cumva vreo actualizare în ultimul timp? Mă gândesc că poate fi și de acolo! Dă un restart la telefon și dezactivează și reactivează funcțiile respective și vezi apoi dacă se schimbă ceva! Și la router dă-i un restart! Dacă nu reușești, ceri mâine ajutor la 300. Baftă!

Lori_02
Junior
Buna ziua! Da am avut actualizare de soft pe iPhone la iOS 14.6! Dar problema exista și înainte de actualizare.

Vio73
Campion certificat
Ai încercat cu un restart la router? Dacă zici că face la fel la mai multe telefoane, poate fi din el!

Lori_02
Junior
Telefonul s21 a fost cumpărat azi și are aceeași problemă plus iar nici pe routerul de la serviciu nu funcționează.

Vio73
Campion certificat
I-ai activat funcția apel wifi din el? Adică așa cum este în poza mea? Detalii despre cum se face, ai și aici: http://ro.tipsandtricks.tech/cum-sa-utilizati-wifi-pentru-a-efectua-apeluri-de-telefonie-mobila

Razvan
Campion certificat
În aceasta situație, problema poate fi din mai multe cauze, fie din routerul tău, fie din serverele Orange. Pentru a elimina prima cauză ar fi bine să te conectezi la o alta rețea wifi, la serviciu sau prieten și în acest fel, vezi dacă comportamentul este asemănător. Dacă problema persistă, deschizi un tichet la Orange, de preferabil prin My Orange, secțiunea contact sau Djingo sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Miha_Z
Campion
Buna, ar trebui sa ai un abonament sau o optiune PrePay activa care iti ofera acces la serviciul 4G. Vezi daca te pot ajuta si sfaturile de la urmatoarele postari: https://comunitate.orange.ro/questions/2459109-apel-wifi-conditii-functionare-indiferent-operator-telefon https://comunitate.orange.ro/questions/2548804-apel-volte-4g-apel-wi

delfinas
Specialist certificat
Incearca sa pui telefonul pe modul "avion" si sa deschizi doar wi-fi-ul si sa activezi "apel wi-fi". Detalii despre apelul wi fi: https://comunitate.orange.ro/questions/2459109-apel-wifi-conditii-functionare-indiferent-operator-telefon https://comunitate.orange.ro/questions/2559283-apel-wifi-inactiv-update-software

Lori_02
Junior
Am încercat sa pun telefonul in mod avion și Wi-Fi pornit , “orange wi-fi” apare și pot suna , dar problema de “ne auzit” persistă. După ce repet apelul de mai multe ori pot vorbi și auzi. ( dacă wifi calling este oprit complet nu am aceasta problemă) mă gândesc ca este o problemă la serverul de la Orange?…

Miha_Z
Campion
Ai si un tutorial realizat de angajatii Orange. Poate te va ajuta. https://www.orange.ro/help/de-ce-am-nevoie-pentru-a-efectua-apeluri-printr-o-reea-wi-fi-185

Vio73
Campion certificat
Este foarte posibil! Cred că e bine să formulezi o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange, sectiunea contact/ contactează-ne și le explici clar acolo cum stă treaba! Sper să te ajute cineva de la Tehnic! Baftă!

Lori_02
Junior
In regula o să încerc sa trimit o sesizare , mulțumesc de ajutor ! -seară plăcută !

Vio73
Campion certificat
Cu mare plăcere! O seară frumoasă!

rafa_helper
Maestru
Salut @Lori_02, Ne poți spune ce model de router WIFI folosești acasă?