anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa semnal la primul apel catre un numar Orange

danielvl
Junior

Buna ziua,

De scurta vreme sotia detine un abonament Orange (Romania) pentru uz personal, portat din Vodafone. Il foloseste cu un telefon dual-sim Sony 10 II in care mai are un abonament Orange de la serviciu. In peste 90% din incercarile de a apela noul numar primesc imediat raspuns ca abonatul nu poate fi contactat, insa urmatorul apel cateva secunde mai tarziu functioneaza. Apelurile catre numarul Orange de serviciu functioneaza intotdeauna, asa cum au functionat si apelurile catre numarul personal cand era in Vodafone. Are cineva idee ce se intampla? 

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Ce număr e pe slotul 1 și ce număr pe 2? Daca se vorbește pe unul, celălalt da respingere, ocupat,  daca telefonul nu e dual SIM activ. Din care vad, acel model e din 2020 și e Hybrid Dual SIM, cu dual stand-by, deci când e un apel pe un SIM, celălalt intra in stand by și da respins.

Nu știu dacă se rezolvă problema așa, dar să încerce să activeze serviciul apel în așteptare.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Ce număr e pe slotul 1 și ce număr pe 2? Daca se vorbește pe unul, celălalt da respingere, ocupat,  daca telefonul nu e dual SIM activ. Din care vad, acel model e din 2020 și e Hybrid Dual SIM, cu dual stand-by, deci când e un apel pe un SIM, celălalt intra in stand by și da respins.

Nu știu dacă se rezolvă problema așa, dar să încerce să activeze serviciul apel în așteptare.

FLo1
#StarMember

Dacă datele mobile sunt activate și utilizate pe SIMul de serviciu sau există un apel în derulare pe SIMul de serviciu,  atunci telefonul "așteaptă" ca SIMul utilizat să treacă în "standby" pentru a fi disponibil celălalt SIM.

Dacă nu utiliza telefonul în momentul apelării SIMului cu număr portat atunci ar fi o problemă. Dar cel mai simplu ca să te convingi dacă este problema de rețea sau gestionare SIM este izolarea SIMurilor: utilizarea unui singur SIM, iar atunci sigur nu se întâmplă astfel de scenarii.

Din păcate blocarea unui SIM în timpul utilizării celuilalt SIM este regăsită la majoritatea modelelor din motive constructive.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Și eu cred că este vorba despre faptul că sim-ul este folosit intr-,un telefon dual SIM. Dacă ar folosi telefoane separate ( și poți încerca varianta asta), nu cred că ar mai exista problema.

Succes!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Verifică în telefon dacă telefonul are setat apel între numerele respective.

mihai_13
Maestru

multe "chestii" ciudate se petrec cu telefoanele Sony si Orange

daca tot s-a deschis topicul asta am sa va "impartasesc" urmatoarele  probleme intampinate  ...

eu folosesc un telefon Samsung clasa S 

am  prieteni care folosesc Sony Xperia 1.1 si 1.4 (gama de varf la Sony) Samsung sau Huawei

1.niciodata nu am cu ei apel HD (telefoanele Sony sunt cumparate la liber in UK)

2.un prieten este portat din Vodafone iar apelul initiat de mine spre el dureaza cel putin 5 secunde sau mai mult pana se cupleza sa sune efectiv !(si este la ORO)telefon Sony Xperia 1.1

3.apel spre un telefon Motorola sau Huawei sau Samsung toate apelurile sunt  HD (sau cel putin se aude HD)

eu am activat voce HD pe Samsung  tot timpul dar nu toate "firmele" care produc telefoane au optiunea HD voce sau daca o au nu functioneaza corect ..

danielvl
Junior

Telefonul nu are foarte multe optiuni in aceasta zona, deci nu pot verifica sau configura mare lucru. Ce am observat este faptul ca, intr-adevar, datele mobile erau activate pe celalalt numar (cel de serviciu). Le-am dezactivat si astept cateva zile sa vad daca se mai intampla, apoi revin cu un raspuns.

Va multumesc tuturor! 

danielvl
Junior

Revenind -- nu au mai fost probleme, probabil de acolo a fost. Intre timp a schimbat telefonul cu unul nou pe care il foloseste cu o cartela fizica si un eSim, la fel, fara probleme. Toate cele bune!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Foarte bine că ai rezolvat și era de așteptat să fie de la telefon, așa cum anticipasem.