anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puteti apela 0800672121 - relatii clienti Carrefour folosind apel 4G, apel WIFI sau rețeaua 3G?

RafaHelper
Maestru
Salutare,
Puteti apela folosind apel 4G, apel WIFI sau retea 3G acest numar: 0800672121 - relatii clienti Carrefour ?
Eu nu am reusit, trebuie sa trec telefonul pe 2G pentru a apela acest numar.
Daca apelez folosind apel 4G, apel WIFI sau reteaua 3G dupa apelare apelul de inchide automat instant.
Întâmpin aceasta problema din vara, desi le-am semnalat celor de la Carrefour vad ca nu au rezolvat nimic.
Conform portabilitate.ro acest numar apartine Orange Romania.
http://www.portabilitate.ro/ro-no-0800672121
18 Răspunsuri 18

svetalex
Senior certificat
Salut! Am încercat acum să apelez acest număr și s-a apelat - am putut să ascult mesajele înregistrate de întâmpinare: „Bună! Ești pasionat de haine...” Ce se întâmplă mai exact la tine? Nu se apelează deloc?

RafaHelper
Maestru
Daca apelez folosind apel 4G, apel WIFI sau reteaua 3G dupa apelare apelul de inchide automat instant. @svetalex verifica sa nu iti treaca telefonul pe 2G automat pentru ca nu poate initia apelul pe 4G.

svetalex
Senior certificat
Cred că ai dreptate. Când se apelează acest număr dispar pictogramele VOLTE și 4G. Însă la mine se poate apela numărul, telefonul selectează în mod automat modalitatea de apelare

RafaHelper
Maestru
Si la mine se poate apela dar doar pe 2G. 🙂

tomaciprian
Cunoscător
Si la mine se intampla la fel, se inchide instant apelul chiar daca folosesc Apel Wi-Fi, VoLTE cu sau fara datele mobile pornite.

Razvan
Campion certificat
La mine merge doar pe 3G

Viocat
Senior certificat
Merge apelarea din orange 3g

RafaHelper
Maestru
In urma sesizării mele către Carrefour și Orange Romania, observ ca situația a fost remediata iar numărul poate fi apelat indiferent de tehnologia de apelare folosita. Când am făcut sesizare, din păcate, Orange nu a preluat aceasta sesizare invocând ca informațiile furnizate sunt insuficiente pentru a ma identifica in sistem, desi problema nu era una personala ci una generala. Carrefour a înregistrat sesizare și vad ca au făcut verificări pentru a remedia problema. Inca nu am primit un răspuns oficial din partea Carrefour, nu știu dacă îl voi primi dar am zis sa va anunț ca problema a fost rezolvata. Pe de alta parte, exista șansa sa existe alte nume furnizate de Orange care au o problema similara. @Mihaela, @Daniela dacă aveți timp și se poate sa ne oferiți mai multe detalii in legătura aceasta situație? Eu mi-as dori sa aflu unde a fost problema și ce a cauzat aceasta situație. Mulțumesc!

DanielaH
Moderator
@rafa.helper, sigur că avem timp :) Am expus situația semnalată de tine colegilor de la departamentul tehnic.

RafaHelper
Maestru
Super, aștept vesti 🙂

Salut, rafa.helper! In urma investigatiilor facute de colegii de la departamentul tehnic a rezultat faptul ca apelarea numarului 0800672121 este functionala in toate tipurile de retea. Ne pare tare rau ca initial, cand ne-ai scris despre aceasta situatie, sesizarea nu si-a gasit un raspuns concludent. ☹ Colegii nostri au luat in considerare acest feedback, iar recomandarea lor este ca, in situatia in care se mai intampla, sa revii si sa facem verificarile in conditiile in care exemplele de probleme aparute in cursul apelarii sunt de data recenta, de preferat chiar din aceeasi zi. De asemenea, trebuie avut in vedere si faptul ca pot exista si anumite limitari comerciale, cum ar fi de exemplu o posibila limitare a numarului de apeluri/zi, luna etc. ce pot fi efectuate catre numarul respectiv. Iti transmitem inca o data scuzele noastre si iti multumim pentru intelegere si pentru semnalarea acestei probleme.

RafaHelper
Maestru
@Orange Assistant multumesc de update!

RafaHelper
Maestru
@orange assistant problema a reapărut, nu se poate apela numărul folosind VoLTE sau VoWIFI.

DanielaH
Moderator
@rafa.helper, vom trimite din nou situația colegilor noștri. Când ai încercat să apelezi? Astăzi?