anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am semnal

Marianmo
Începător

Salut,am achiziționat telefon și abonament iar după portare am sesizat ca nu am semnal la domiciliu.Am făcut nenumărate cereri,am vb cu cei de la tehnic și m.i sa comunicat că în zona mea sunt probleme permanente dar cu toate astea când am sunat la 300 operatorul mi.a comunicat că cererea mea de reziliere este închisă.Mentionez că nu am nici o lună de când m.am abonat...Știe cineva ce este de făcut?multumesc 

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember

Salutare!

Le depui o cerere de reziliere de aici (dacă ai servicii Orange Romania):

 https://www.orange.ro/contact/

Sau de aici (dacă ai număr de Orange Romania Communications):

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Vei avea automat număr de înregistrare la cerere.

Baftă!