anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet la conexiune H+

RoLeXxX
Junior

Salutare. De cateva zile am numai H+ nu stiu ce are.. am incercercat si afara dar tot asa. optiunea 5 euro activa si plus euro. Stie cineva cum sa rezolv problema asta? Mersi

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ia legatura cu un consultant printr-unul din mijloacele de aici. Pare o problema locala in zona in care te afli.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salut!

Alti clienti Orange au 4G? In alt aparat poti verifica receptia 4G?

Cu cat mai multe detalii, cu atat te putem indruma mai bine catre o solutie sau catre Relatii Clienti.

numai eu nu am

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Intră în legătură cu unul din consultanți de pe ChatBot Djingo și cere o resetare a profilului pe numărul tău.

Intri pe https://www.orange.ro/contact/ și în colțul drept de jos îți apare o căsuță portocalie în care scrie ChatBot Djingo ca în imaginea atașată, în cazul în care accesezi site-ul de pe un laptop, și apeși pe ea.

O altă variantă la dispoziție mai este prin apel la 300 (apelabil doar din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).

Succes!

Mersi s-a rezolvat problema

vladut12am
Cunoscător certificat

Mă bucur foarte mult că problema s-a rezolvat într-un final.

Cu multă plăcere!

O seară frumoasă!🙂