anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet mai rapid pe telefon decat pe calculator

Vlad32
Începător
De ceva timp internetul pe calculator uneori merge perfect iar alte ori devine imposibil de folosit (100 ms, 1.6 mbps download), dar pe telefon merge perfect (14 ms, 20 mbps download). Calculatorul nu este conectat la router, folosesc un adaptor wireless ce merge perfect pe alt wifi. M-am conectat la Internet Box 1000,am facut One-Click Diagnosis si am problemele urmatoare:DHCP dialup failed; Port1:Voice network connection is abnormal; Port2:Voice network connection is abnormal. Ce as putea sa fac?
1 Soluţie acceptată‚

teacher_
Specialist certificat
Două lucruri pot provoca o eroare DHCP. Unul este configurația de pe computer sau dispozitiv care permite unui server DHCP să îi atribuie un IP. Celălalt este configurația serverului DHCP. Erorile DHCP apar atunci când serverul sau routerul DHCP dintr-o rețea nu poate regla automat adresa IP a dispozitivului pentru a se putea alătura rețelei. A mai fost un topic aici, in limba engleza, cineva avea aceeași problema, ai aici link. https://comunitate.orange.ro/questions/2316505-solved-dhcp-dial-up-failed. Persoana respectivă a luat legătura cu un tehnician de la Orange, prin apel la numărul 300, prin chat-ul Djingo sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro. Te sfătuiesc să faci același lucru, sa le explici problema, și te vor suna ei și te vor îndruma pas cu pas.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

teacher_
Specialist certificat
Salut! Ce sistem de operare ai la PC?

Vlad32
Începător
Salut! Windows 10 Pro

teacher_
Specialist certificat
Două lucruri pot provoca o eroare DHCP. Unul este configurația de pe computer sau dispozitiv care permite unui server DHCP să îi atribuie un IP. Celălalt este configurația serverului DHCP. Erorile DHCP apar atunci când serverul sau routerul DHCP dintr-o rețea nu poate regla automat adresa IP a dispozitivului pentru a se putea alătura rețelei. A mai fost un topic aici, in limba engleza, cineva avea aceeași problema, ai aici link. https://comunitate.orange.ro/questions/2316505-solved-dhcp-dial-up-failed. Persoana respectivă a luat legătura cu un tehnician de la Orange, prin apel la numărul 300, prin chat-ul Djingo sau pe mail la serviciul.clienti@orange.ro. Te sfătuiesc să faci același lucru, sa le explici problema, și te vor suna ei și te vor îndruma pas cu pas.