anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Unde-i opțiunea???

DoinaC
Junior
Deși am citit că problema privind dispariția minutelor și a internetului s-a rezolvat, de pe numărul pe care l-am încărcat duminica, cu opțiunea 6 euro, nu pot nici suna nici nu am acces la internet!! Am primit mesajele de confirmare a reîncărcării, in contul meu Orange, la istoric, aceasta apare că efectuată cu succes, dar realitatea este că
Luni și marți până acum, la ora 21:45 nu am putut folosi acel număr.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@DoinaC, situația a fost remediată. E totul în regulă acum? Poți folosi resursele din opțiune?

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
Probabil echipa tehnica... pe maine, pentru cei care astazi nu aveti un raspuns afirmativ. Revino cu noutati cand sunt posibile.

Anca07
#StarMember
Inca se lucreaza probabil pentru a restabili optiunile tuturor clientilor prepay. Nu se poate face pocnind din degete, insa cu siguranta se lucreaza la acest lucru. Verifica maine dimineata, si revino cu un mesaj.

Anonim
Neaplicabil
Au fost probleme pe prepay, așteaptă! Se va rezolva!

DanielaH
Moderator
@DoinaC, situația a fost remediată. E totul în regulă acum? Poți folosi resursele din opțiune?

DanielaH
Moderator
@DoinaC, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail a contului tău My Orange cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail pentru a te putea ajuta. Mulțumesc.