anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reincarcare prepay esuata

ClaudiaT
Junior
Buna ziua. In data de 1.08.2021, la ora 1 mi-am reincarcat contul din aplicatia My Orange. Banii mi-au fost retrasi, insa optiunea nu mi-a fost activata. Am tot sunat la dumneavoastra insa nu am primit nici rezolvarea nici banii inapoi. Ba mai mult mi s-a transmis ca daca incerc sa reincarc exista posibilitatea sa ma lovesc de aceeasi problema adica sa mi se retraga banii si sa nu beneficiez de optiune! Au trecut 5 zile si nimeni nu imi rezolva problema!!!!!! Iar angajatii de la Orange Shop mi-au zis ca nu am decat sa fac reclamatie si sa astept! Vi se pare normal? Astept sa fiu contactata pentru rezolvarea problemei urgent!
11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator
@ClaudiaT, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta. O vom trimite mai departe colegilor noștri pentru investigare și vom reveni. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei.

delfinas
Campion
Bun venit in Comunitate, ClaudiaT!!! Ti s-a spus si din ce motiv ai pati acelasi lucru, adica sa ti se retraga banii si sa nu beneficiezi de optiune?

ClaudiaT
Junior
delfinas Din pacate nimeni nu a putut sa raspunda la aceasta intrebare. Nu stiu ce s-a intamplat sau din ce motiv si nici nu stiu sa imi spuna cat dureaza remedierea acestei situatii. De 5 zile nu ma pot folosi de telefon, iar cei de la Orange sunt extrem de pasivi…

delfinas
Campion
Cum ai facut reincarcarea? E prima data cand ai probleme la reincarcare?

ClaudiaT
Junior
delfinas Din My Orange mi-am incarcat si am efectuat plata cu cardul. Este prima data intr-un an de zile cand patesc asta. Din ce am citit pe aici, nu sunt prima care se confrunta cu aceasta situatie. La unii clienti am citit ca le-a fost rezolvata problema in 3 zile. La mine au trecut 5 si nu am primit banii inapoi sau activarea optiunii.

delfinas
Campion
Daca ai platit cu cardul, din pacate suma nu se poate recupera. Nu cumva suma pt optiune apare la "credit"? Daca nu, problema e ori la banca, ori la Orange. Undeva, pe drumul dinspre banca spre Orange, s-a produs un blocaj al platii. Eu as suna si la banca...

ClaudiaT
Junior
Nu e problema la banca. Banii s-au luat si am primit si confirmarea celor de la Orange. Ar fi vorba de o problema tehnica de la Orange cu privire la alocarea optiunii pe numarul meu.

delfinas
Campion
Deci s-a identificat problema, trebuie doar ca cei de la Orange sa gaseasca solutia. In cazul asta, Comunitatea nu te poate ajuta decat cu popularizarea problemei tale si tu vei putea ajuta Comunitatea postand solutia, atunci cand o vei primi.

ClaudiaT
Junior
Problema a fost remediata in data de 06.08.2021

DanielaH
Moderator
@ClaudiaT, îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Ne bucurăm că s-a rezolvat și ne pare rău că soluționarea a durat atât de mult. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere. Te mai așteptăm în Comunitate.

delfinas
Campion
ClaudiaT , ma bucur ca s-a rezolvat problema ta!!! Poti sa ne spui cum s-a remediat situatia, poate le e si altora de ajutor...