anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reincarcare multipla esuata din aplicatie

Lucian_L
Începător
Mai intampina cineva probleme cu reincarcarea din aplicatie?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Am mai avut în Comunitate o situație similară aici.

În cazul în care cardul este înrolat în aplicație, sugestia lui @arsradu, unul dintre membri Comunității a fost:

"1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.

2. folositi interfata de PC a My Orange-ului."

Poți încerca așa să vezi dacă funcționează?

 

P.S. Am văzut că ai depus deja o sesizare la noi; ea este în atenția colegilor mei care vor face toate verificările necesare în vederea remedierii problemei. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator
Bine ai venit în Comunitate, Lucian.L! Ne spui, te rog, ce se întâmplă mai exact la reîncărcare? Ce problemă întâmpini? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea?

Lucian_L
Începător
Buna, DanielaH. Incerc sa fac o reincarcare si imi arata esuare de fiecare data. Vezi atasat foto.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru detalii! Presupun că sunt bani pe card, da? Ești logat în aplicație sau nu? Cardul este salvat în aplicație? Ai încercat și din varianta web? P.S. am acoperit noi numărul de telefon din atașament pentru că astfel de date personale/ confidențiale nu trebuie să fie publice în Comunitate.

Lucian_L
Începător
Da, nu e prima oara cand fac o reincarcare cu succes. Din varianta web nu am incercat. Doar ca acum nu inteleg unde este problema?

DanielaH
Moderator

Am mai avut în Comunitate o situație similară aici.

În cazul în care cardul este înrolat în aplicație, sugestia lui @arsradu, unul dintre membri Comunității a fost:

"1. simulati adaugarea unui card nou, stergeti si re-adaugati cardul, sau folositi un card nou, care o sa forteze aplicatia sa treaca prin pasii de introducere a datelor de card, si confirmare de pe partea bancii.

2. folositi interfata de PC a My Orange-ului."

Poți încerca așa să vezi dacă funcționează?

 

P.S. Am văzut că ai depus deja o sesizare la noi; ea este în atenția colegilor mei care vor face toate verificările necesare în vederea remedierii problemei. Mulțumim.

Lucian_L
Începător
Varianta 1 a functionat. Multumesc pentru ajutorul acordat.

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm că a funcționat și îți mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

Marialendel
Începător
Multumesc! In sfarsit am rezolvat problema reincarcarii prin aplicatie citind mesajele de aici. Am resestat acelasi card ca fiind card nou. Cei de la call center sunt incredibili. I-am contactat ieri si mi-am pierdut vreo 30 min total aiurea. Cum sa-mi recomande sa reincarc prin emag?????!!!!!! Pt ce exista aplicatia atunci?

DanielaH
Moderator
@Marialendel, bun venit în Comunitate! Ne bucurăm că ai rezolvat și că te-au ajutat răspunsurile de aici. Te mai așteptăm.