anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reincarcare automata PrePay

dianapetrusel
Începător
Am primit mesaj cu faptul ca a fost efectuata reincarcarea automata, mi-a intrat costul suplimentar, dar telefonul incarcat nu are optiunea aleasa activa, de ce?
5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
@dianapetrusel, ne dai, te rog, câteva detalii suplimentare? Înțeleg că ai setată o reîncărcare PrePay recurentă de pe un abonament cu plata pe factură? Cu ce opțiune se face reîncărcarea? Ai primit vreun mesaj de eroare?

Pololică
#StarMember
E prima reincarcare de pe numarul respectiv? In urma cu un an am intampinat o intarziere privind "ajungerea" reincarcarii pe o cartela a unui coleg de munca (fusese facuta manual, nu recurenta/automata). Am inteles ca fusese o problema tehnica in sistem. De atunci (aproximativ un an) am reincarcare automata (cu plata la factura) si au mai fost probleme. Recent (de o saptamana) am mai incarcat o cartela, tot cu recurenta (plata la factura) si, din nou, nu au fost probleme (la a doua am incarcat "manual", iar recurenta incepe pe 17).

Viocat
Senior certificat
Poate ai reincarcat sa zicem de 5 euro dar tu mai aveai resurse 30 de centi din vechea reincarcare. Ai folosit 45 de centi si creditul nu a mai putut fi transformat in optiune dupa expirarea resurselor vechii optiuni.

DanielaH
Moderator
@dianapetrusel, s-a rezolvat problema? Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe informații.

dianapetrusel
Începător
Salut, va multumesc pentru raspunsuri, am luat in cele din urma legatura cu un asistent orange si problema a fost solutionata de catre ei, plata a fost procesata, dar a fost o problema tehnica la incarcarea numarului cu optiunea aleasa.