anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi-au dispărut minutele și nu pot suna, după 7 zile de la activare oferta

Axel_1
Începător
Mi-au dezactivat opțiunea după 7 zile de la activare ....a mai pățit cineva asta ?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

FLo1
Campion certificat
Sunt ceva probleme tehnice. Vezi topic similar. https://comunitate.orange.ro/questions/2389295-cauza-dispare-optiunea-contul-orange-activare

Miha_Z
Campion
Nu merge din cauza unor probleme tehnice. Au fost deschise mai multe subiecte pe aceasta tema, poti da cautare in Comunitate. Se incearca remedierea intr-un timp cat mai scurt.

oana_8
Junior
Ar fi fost util sa si raspunda cineva pe chat sau la telefon.. robotul nu se pune. Problema e generala.

FLo1
Campion certificat
Utilizatorii sunt multi, operatorii limitati ca numar. Vor primi toti cei afectati raspuns, cu siguranta. Doar ca nu instant.

svetalex
Senior certificat
@oana Haideți să fim cu toții înțelegători. Îți dai seama câți clienți apelează serviciul de Relații cu clienții? Oricum operatorul care preia apelul nu are cum să rezolve mai repede. Important este că se știe de situație și că se lucrează la remedierea ei. Cei de la Orange sunt destul de operativi și sunt sigură că vor rezolva favorabil.

oana_8
Junior
De la 7:30 la 11:55 nu prea se numeste 'instant', chiar deloc. Si nici nu am aflat de la Orange ca exista o problema tehnica, ci din alte surse... nici asta nu se numeste asistenta clienti.

DanielaH
Moderator
@Oana, confirmăm și pe acest topic că în acest moment o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă. Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus. Vom reveni și aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

svetalex
Senior certificat
@oana_8 bine ai venit în Comunitatea Orange :). Te poți informa și de aici

ice4ever
Începător
se poate intampla oricui corect..ce e trist e ca nu am primit nici macar un sms in care sa ni se spuna ca sunt probleme tehnice..in conditiile in care suntem afectati destul de multi

svetalex
Senior certificat
Și eu cred că ar fi fost util să dea un SMS clienților, chiar dacă poate nu au fost afectați toți utilizatorii de prepay. Ar fi putut să găsească o formulare astfel încât să nu îi fi alertat pe cei care nu au fost afectați de această eroare. Cred că ar fi redus considerabil numărul de apeluri/mesaje primite de Serviciul de Relații cu clienții, iar utilizatorii ar fi fost mai liniștiți

FaraUnID
Campion certificat
Hadeti sa privim lucrurile dincolo de gard, astfel incat sa putem vedea si elefantul din incapare. Ieri, in urma cu cca 22 ore a fost deschis primul topic pe aceasta tema https://comunitate.orange.ro/questions/2388494-credit-disparut La momentul acesta cred ca sunt cca 10 topicuri (deschise in mai putin de 24 de ore) care semnaleaza fix aceeasi problema: CREDIT DISPARUT sau OPTIUNE DEZACTIVATA. In tot acest timp Orange latra obsesiv, mecanic si stereotip la clientii sai "Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus" Alo, @Orange Romania, au trecut aproape 24 de ore, timp in care "o parte din clienții PrePay" nu pot efectua apeluri, nu pot trimite SMS, nu pot accesa internetul si asta din cazura unui Dorel de la IT. Acu' se vede elefantul din incapere? "o parte din clienții PrePay" sunt persoane varstnice, persoane cu nevoi speciale, persoane imobilizate la pat si pentru care telefonul mobil este vital. Cat inseamna " într-un timp cât mai redus" ca eu unul sunt satul de "timplul redus" al prestatorilor de servicii din Romania?

danielmake
Începător
Daca reincarcam, se remediaza temporar problema? Ma refer la o solutie sa putem apela sau sa folosim internetul....

oana_8
Junior
Si eu voiam sa intreb ce inseamna pentru ei 'într-un timp cât mai redus'? Avand in vedere ca problema persista cel putin de la ora 6:30 si acum este ora 16:28, deci minim 10 ore in care nu pot folosi serviciul.. si nu numai eu.. mi se pare cam lung timpul lor redus.

DanielaH
Moderator
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată (clienții PrePay nu își puteau ultiliza resursele deși opțiunea era încă activă) @oana, @danielmake, @ice4ever, @Axel, este totul în regulă acum?