anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Din ce cauză dispare opțiunea din contul orange in a doua zi dupa activare?

Vasea
Începător
Ieri am încărcat contul, azi optiunea a disparut, din ce cauza?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Vasea, situația a fost remediată. Ne poți confirma, te rog, dacă acum poți folosi resursele din opțiune? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator
În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă. Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus. Pentru că sunt mai multe topicuri deschise pe acest subiect, îl vom închide pe acesta, dar vom reveni în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat (https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-...). Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
@Vasea, situația a fost remediată. Ne poți confirma, te rog, dacă acum poți folosi resursele din opțiune? Mulțumim.