anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu mai am minute pe PrePay?

Alexandra_27
Junior
Mi-am incarcat telefonul in data de 13 la un magazin prepay cu 5 euro, dar aseara cand am vrut sa sun imi spune ca nu am minute. Ce sa fac? imi puteti da niste sfaturi?
10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember
@Alexandra: Bun venit in Comunitate. Pentru un raspuns mai exact, poti contacta Serviciul Clienti (telefonic, chat sau email) din link-ul www.orange.ro/contact. Pe de alta parte un ajutor poate veni din partea Comunitatii daca trimiti un screenshot dupa mesajul cu realizarea incarcarii si dupa un mesaj aferent creditului existent pe cont. (Fara date personale). Revino te rog cu informatii suplimentare pentru clarificarea situatiei.

Jay
Campion certificat
@Alexandra, ai încărcat cu opțiune sau credit? Dacă nu ai încărcat cu opțiune, atunci s-a consumat creditul, din acest motiv nu mai poti suna... Dacă ai încărcat cu opțiune și, după 10 zile nu mai poți efectua apeluri, atunci, poate fi o problema care nu ține de tine, ci de Orange... si nu ai cum rezolva tu.. Presupun ca n-ai putut vorbi atat de mult încât să rămâi fără minute?!.. Alte resurse ai? Poți da sms-uri si folosi internetul?

Alexandra_27
Junior
daa, asta ma enerveaza la culme! datele functioneaza perfect!:doar cand sun imi spune ca sa imi verific creditul

Alexandra_27
Junior
Flo_1 asta e tot ce primesc, nu imi spune daca mai am minute. doar despre date ma anunta

Anca07
#StarMember
Buna Alexandra! S-a remediat problema? A fost ceva de moment?

FLo1
#StarMember
@Alexandra_27: Aici cred ca Orange a incurcat din nou niste borcane si doar cu el le poti lamuri. Adica ori cu chatul Djingo in timpul zilei ori cu apel la 300, preferabil pana spre dupa-masa... ca sa si raspunda cineva cat de cat mai repede. Din screenshot-urile aratate inteleg ca ai ramas fara resurse aferente optiunii de 5E (deci nu credit de 5E) si ulterior acum "traiesti" doar din "bonificatia" data de pe urma incarcarii cu 5E. Interesant ca ti-o recunoaste pe aia si restul nu. Dar clarificarea situatiei doar cu un reprezentant Orange o poti lamuri (pentru a face modificarile necesare pe cont). Sper sa poti clarifica cat mai repede problema resurselor de pe cont. Revino in Comunitate cand ai informatii noi despre situatia contului tau.

Alexandra_27
Junior
Anca07 nu s a remediat nimic...

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Alexandra, fiind o problemă punctuală care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat, pe mailul asociat contului My Orange. Aștept reply-ul tău. Mulțumesc.

Alexandra_27
Junior
Totul s a rezolvat! a avut loc o mica eroare in sistem dar mi au reincarcat cu optiunea de 5 euro din nou! multumesc pentru sfaturi ❤

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Super, ne bucurăm că s-a rezolvat și te așteptăm în continuare în comunitate!