anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cartela suspendata din cauza ca am efectuat prea multe apeluri

Lis
Junior
Am si eu o preoblema! Am cartela blocata din cauza ca am efectuat prea multe apeluri! Cum rezolv acest lucru?? Va rog ajutati ma
38 Răspunsuri 38

Jay
Campion certificat
Salut! Aceasta nu este o situatie care sa se poata rezolva in comunitate.. Trebuie sa contactezi seviciul clienti.. Mai sunt topicuri despre acest subiect in comunitate.. ai unul si in link-ul de mai jos.. https://comunitate.orange.ro/questions/2326328-deblochez-sim-suspendat-motiv-termeni-conditii-generale

Vio73
Campion certificat
Bună@Lia, Cred că ești în roaming și te referi la politica de utilizare responsabilă a resurselor, nu? Dacă e așa, ai detalii pe aici: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828

Lis
Junior
Nu pot apela serviciul clienti,cand vreau sa afectuez apeluri imi spune ca contul meu este suspendat

mihai_13
Senior certificat
Nu cred ca din cauza ca ai efectuat prea multe apeluri ti s-a blocat cartela de catre orange - probabil ti-a expirat optiunea sau nu mai ai resurse, le-ai consumat , probabil ca trebuie sa reincarci .

Lis
Junior
Nu mi a expirat optiunea,abia acum cateva zile mi am incarcat cartela Ma poate ajuta cineva???

mihai_13
Senior certificat
la interogare cost control ce mesaje primesti ?

Jay
Campion certificat
@Lis, ti-am pus acel link, sa citesti informatiile din raspunsul considerat solutie.. daca problema suspendarii este de la prea multe apeluri.. Insa, daca stii sigur ca de la apeluri este problema, ramane valabil ce am zis, nu se rezolva in comunitate aceste situatii.. comunitatea este formata din clienti.. si, aceasta problema necesita verificarea contului de client.. la care doar Orange are acces.. Daca nu ai un alt telefon la indemana dupa care sa poti suna sa rezolvi, mai ai varianta de a contacta serviciul clienti pe chat Djingo, sau, de a merge intr-un Orange Shop.. Ai in link variantele de contact.. https://www.orange.ro/contact/

Lis
Junior
Mi se pare o bataie de joc ceea ce mi s a intamplat,am.sunat si la ei dar nu stie nimeni sa raspunda

delfinas
Specialist certificat
Intra pe myOrange și încearcă să vorbești pe chat cu un consultant, dacă nu poți suna. Noi nu putem să-ți deblocăm cartela, doar cineva de la Orange poate face asta și te poate lamuri care e problema.

Lis
Junior
Vorbeste robotul ala incontonuu Am scris mesaj si aplicatia my orange,dar nu am primit nici un raspuns Sunt o clienta foarte veche si nu mi se pare corect ceea ce mi s a intamplat

Lis
Junior
Am nevoie de cartela sa efectuez apeluri..mi se pare o bataie de joc foarte mare,asa va pierdetu clientii pt ca nu stiti sa ii ajutati

delfinas
Specialist certificat
Imposibil să nu-ți răspundă cineva, măcar robotul. Când ai ai accesat chatul?

Lis
Junior
Eu cred ca exista si o rezolvare online la aceasta problema

mihai_13
Senior certificat
ma repet - la interogare cost control ce mesaje primesti ? esti pe pre-pay sau abonament ?