anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] banii au fost retrasi din cont insa creditul nu a fost primit

Ecaterina_1
Junior entuziast
Salut. Am facut o tranzactie in aceasta dimineata, banii au fost retrasi din cont insa creditul nu a fost primit pe numarul de telefon. Imi puteti spune care sunt motivele intarzierii procesarii? Multumesc.
15 Răspunsuri 15

Ecaterina_1
Junior entuziast
Vreau sa mentionez ca nu am primit nici e-mail si nici sms de confirmare. Dar banii au fost retrasi…

Vio73
Campion certificat
Bună@Ecaterina_1! Cel mai bine este să pui o întrebare pe Chat Djingo sau la 300. Fiind zi de sărbătoare, este posibil ca toate lucrurile să meargă mai încet, dar o întrebare nu cred că strică. Succes!

teacher_
Specialist certificat
Salut! Sunt unele momente in care tranzacțiile se procesează mai greu puțin. Părerea mea este sa aștepți puțin și să verifici și resursele in aplicația My Orange. Dacă nu vor apărea în câteva ore, te sfătuiesc să iei legătura cu serviciul clienți, prin apel la 300.

Miha_Z
Campion
Buna @Ecaterina_1. Poate fi o problema tehnica, de aceea n-ai primit nici mesajul de confirmare. Daca pana maine nu se remediaza, poti merge intr-un magazin Orange pentru a cere mai multe informatii sau sa suni la relatii cu clientii.

Jay
Campion certificat
Salut! De obicei, acest lucru se întâmplă când reincarcarile se fac in zilele de weekend, deci in zile nelucrătoare.. probabi, astăzi, fiind o zi nelucrătoare se întâmplă același lucru.. Au mai fost și cazuri de probleme tehnice, dar, în principal, întârzierile s-au produs din cauza faptului ca tranzacțiile au fost inițiate in zile nelucrătoare.. Banii au fost blocați, dar, informația despre ei n-a ajuns la destinație..

RafaHelper
Maestru
Buna @Ecaterina_1, S-a rezolvat problema ta?

Ecaterina_1
Junior entuziast
Salut. Multumesc pentru toate informatiile si tot ajutorul. Da, s-a rezolvat problema. O zi buna.

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

Miha_Z
Campion
Ne bucuram @Ecaterina_1 ca am putut sa-ti fim de ajutor, macar cu un sfat ca in calitate de clienti, nu-ti puteam oferi un raspuns exact al problemei intampinate.

mmo
Începător
Cei mai tari cei de Orange ! Platesti incarcarea PrePay, trag banii din contul bancar, dar ciuciu credit "Tranzactie nereusita" Si mai ales serviciul cu clientii, de foarte mare ajutor sunt genul de trimis dupa moarte ! Lipsa de interes, intr-un cuvant neseriosi !

DanielaH
Moderator
@mmo , bun venit în Comunitate! Ne dai, te rog, mai multe detalii? Prin ce metodă ai făcut reîncărcarea? Din contul My Orange direct cu card? Înțeleg că ai făcut deja o sesizare la Serviciul Clienți? Ce răspuns ai primit?

mmo
Începător
Reincarcarea a fost facuta din contul my orange cu cardul, cum fac de ani buni !

mmo
Începător
DanielaH esti reprezentat Orange ?

DanielaH
Moderator
@mmo, da, sunt moderatorul Comunității Orange. Te-am întrebat dacă ai făcut deja o sesizare la noi pentru că, în caz că ai făcut, recomandarea noastră este să aștepți răspunsul colegilor noștri care verifică situația ta și vor găsi o soluție.