anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am încărcat cartela cu opțiunea de 6€ și nu s-au activat

Am încărcat cartela prepay cu opțiunea de 6€ pe data de 27 iunie, și nu s-au activat. Ce pot face?

1 Soluţie acceptată‚

@Georgianaraluca: DA, din păcate ai încărcat cu 6euro CREDIT, și nu ai activat nici o opțiune  cu resurse, consumând credit pentru tot ceea ce ai consumat (minute/date mobile). Încărcarea a fost realizată, dovadă că ai primit bonusul de 120GB valabil 60 de zile, însă nefiind activată nicio opțiune cu resurse din creditul încărcat, acesta s-a epuizat. Singura variantă este reîncărcarea cu o nouă opțiune, recomandabil cu resurse, sau activarea uneia din MyOrange sau apelând *100# - SelfCare, imediat după încărcarea cu credit. Vezi să nu ai date mobile active în timpul încărcării pentru a nu diminua creditul. Te așteptăm pe topic pentru alte informații. 

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Am încărcat cartela cu opțiunea de 6€ și nu s a activat. Pe data de 27 iunie.

La 333 ce mesaj primesti? Poti sa atasezi o captura de ecran?

Client Orange

1000011056.jpg

@Georgianaraluca: DA, din păcate ai încărcat cu 6euro CREDIT, și nu ai activat nici o opțiune  cu resurse, consumând credit pentru tot ceea ce ai consumat (minute/date mobile). Încărcarea a fost realizată, dovadă că ai primit bonusul de 120GB valabil 60 de zile, însă nefiind activată nicio opțiune cu resurse din creditul încărcat, acesta s-a epuizat. Singura variantă este reîncărcarea cu o nouă opțiune, recomandabil cu resurse, sau activarea uneia din MyOrange sau apelând *100# - SelfCare, imediat după încărcarea cu credit. Vezi să nu ai date mobile active în timpul încărcării pentru a nu diminua creditul. Te așteptăm pe topic pentru alte informații. 

Am încărcat cu opțiune direct din aplicație.

...”cu opțiune” dar opțiune cu resurse sau cu CREDIT? Sunt două variante diferite și găsești descrierea acestora în momentul selecției, dar și în mesajul SMS de confirmare primit ulterior.

1000011057.jpg

 ok. Dar cum s a putut consuma acel credit,când nici nu puteam suna,sau sa folosesc internetul?

@Georgianaraluca: Cel mai bine era să activezi opțiunea personal și imediat, nu să aștepți să se reactiveze automat. Astfel nu aveai surpriza acestui episod. Consumându-se și un singur cent, opțiunea cu resurse nu a mai putut fi reactivată. Ca să analizezi cum s-a consumat creditul, găsești în MyOrange la ”Detalii convorbiri” desfășurătorul aferent consumului produs din creditul încărcat.

E o problema. Trebuie sunat la 300 (eventual de pe alt telefon) si cerut creditul inapoi. Opțiunea nu s-a reactivat automat, cu toate ar fi trebuit, si ai incarcat inainte de reactivare. 
Deci nu e normal sa nu se reactiveze automat. 
Eu n-am avut niciodata problema asta. Si am tot o optiune recurenta. Deci tind sa cred ca a fost o problema pe partea Orange. Ca urmare, trebuie cerut creditul inapoi si activata optiunea manual de la *100#. 

Client Orange

Mulțumesc mult pentru sfat. Am sunat la 300 , și am rezolvat problema. Mi au activat opțiunea cu 6€.

A fost o problema la Orange. Mulțumesc încă o dată.

Foarte bine! Ma bucur ca s-a rezolvat! 🙂

Client Orange

Pare ca s-a incarcat cu credit, nu cu optiune. Si nici nu s-a activat o optiune din acel credit. Ai primit vreun mesaj de confirmare a reincarcarii? Daca da, ar fi util de vazut si acela. Dar, momentan, din cate pot eu sa-mi dau seama, s-a incarcat cu credit, care intre timp s-a consumat.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Georgianaraluca: Bun venit în Comunitate. După încărcare, ai primit cel puțin un mesaj SMS cu noua opțiune/credit reîncărcat? Dacă ai încărcat online, ai verificat dacă banii de pe card au fost debitați (cheltuiți)? O verificare a creditului actual este indicată: *133# sau la *100# sau din contul tău MyOrange, sau îl poți întreba cu un click pe Djingo, pe chat. Te așteptăm cu informații actualizate ale situației încărcării contului tău.