anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare greșită

Dologa_Vasile
Începător
Am greșit numărul pe care voiam să îl încarc. Ce putem face în privința asta ?
8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember
@Dologa Vasile: Bun venit in Comunitate. Este regretabila greseala ta si sunt slabe sanse de recuperare credit. Doar daca numarul incarcat nu a consumat din resurse/credit, atunci mai poti spera sa recuperezi creditul apeland la Serviciul clienti prin apel la 300 sau chat Djingo. Insa seara nu cred ca vei mai avea vreun operator disponibil, dar poti inregisrra solicitarea via chat sau email. Detalii gasesti intr-un topic similar: https://comunitate.orange.ro/questions/1987850-reincarcat-numar-gresit Revino pe topic sa ne spui daca ai reusit sa recuperezi /corectezi destinatia creditului.

Fastfurios20
Junior entuziast
Buna seara.Maine dupa ora 9:00 apel la 300 si rogi sa incerce sa anuleze incarcarea facuta apoi sa incarce numarul corect,nu depasi 24 ore de la reincarcare ca atunci nu se mai poate face chiar nimic.O seara buna

FLo1
#StarMember
@Fastfurios20: Tie un produs folosit ti-a fost acceptat la retur cu tarif complet? Daca din creditul incarcat se foloseste beneficiarul gresit, crezi ca va mai primi @inițiatorul tot creditul inapoi? Daca e asa de simplu poate voi incerca si eu astfel de "greseli".

Fastfurios20
Junior entuziast
Buna seara din nou.Da domnule Flo_1 am schimbat pantofi,piese auto cu toate ca se vedea ca sunt desfacute din ambalajul si probate,eu sunt clientul fidel si la 100 de piese cumparate sau pantofi am fost crezut pe cuvant ca nu sunt buni pantofi sau piesele auto,e un mic exemplu din viata reala.O seara buna

FLo1
#StarMember
@Fastfurios20: Esti admirabil. Sa-mi spui unde pot duce niste pantofi purtati pentru ca vreau altii in locul lor. Nu de alta dar inteleg ca se poate....

Fastfurios20
Junior entuziast
Buna seara.Daca am cumparat 10 ani de la un singur furnizor si nu am avut probleme in ce am comandat si odata nu este bun ceva comandat chiar daca produsul a fost desfacut si probat si ma duc cu el inapoi,cred ca acel furnizor incearca sa rezolvam problema ,ca timp de 10 ani a primit bani din partea mea si poate nu vrea sa piarda un client fidel,acum intelegi ce vreau sa spun domnule Flo_1.O seara buna la toata lumea care ne urmareste

FaraUnID
Campion certificat
@Dologa Vasile Daca sesizai greseala pe moment, sunai la serviciul clienti si anulau acea reincarcare daca persoana pe care ai reincarcat-o din greseala nu a consumat din resurse / credit. Acum, este mult prea tarziu sa mai poti recupera ceva.

DanielaH
Moderator
@Dologa Vasile, ai reușit să anulezi reîncărcarea? Te așteptăm cu vești noi.