anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare Prepay

Paula25
Junior entuziast

Am reîncărcat azi la Inmedio am primit 5 euro și după o oră mi s a spus ca nu mai am credit cum pot rezolva aceasta situație?Va rog frumos sa mi răspundeți .

21 Răspunsuri 21

Anonim
Neaplicabil

Contactează Orange prin chat my orange sau la 300 și explicale situația pentru a vedea ce sa întâmplat cu creditul

Daca dai apel la *133# ce mesaj primesti? E posibil sa fie probleme generale saau...posibil sa nu se fi actualizat desfasuratorul. Nu e in timp real (e mentionat lucrul asta si in captura de ecran de mai sus).

Daca ai primit mesaj de confirmare a reincarcarii, banuiesc ca s-a consumat creditul si desfasuratorul nu e actualizat. Dar tind sa cred ca s-a cosumat pe date mobile.

Client Orange

Paula25
Junior entuziast

Mi au luat creditul apoi mi l au luat dat înapoi în această dimineață și iar mi l au luat .Ce joc e asta?

foarte dezamăgită de ei

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău să aud așa ceva!

Trebuie să faci o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

 Poate se rezolvă situația și sper să nu se mai întâmple așa ceva.

Succes!

Anonim
Neaplicabil

Contactează Orange din nou și odată ce ai cei 5 euro credit activează optiunea din my Orange .

My Orange - altele - optiuni și activezi opțiunea dorita

Folosește rețea wifi și închide datele mobile

DanielaH
Moderator

@Paula25, s-a rezolvat situația?

Paula25
Junior entuziast

Nu