la 22-03-2024 06:18 PM
Am reîncărcat azi la Inmedio am primit 5 euro și după o oră mi s a spus ca nu mai am credit cum pot rezolva aceasta situație?Va rog frumos sa mi răspundeți .
la 22-03-2024 06:21 PM
Buna, @Paula25
Incarcarea a fost facuta direct cu 5 euro credit sau cu optiune de 5 euro credit?
Daca a fost cu credit, ai efectuat vreun apel in alta retea? Daca da, atunci e posibil sa se fi consumat creditul...
la 22-03-2024 06:23 PM
cu credit și mi a fost confirmat ca l am primit după care a fost luat
la 22-03-2024 06:23 PM
Nu pot suna ,trimite mesaje și nici internet nu am
la 22-03-2024 10:19 PM
@Paula25: Până la a nu avea internet sau a nu putea apela, după confirmarea încărcării ai avut datele mobile activate? Înțeleg că nu ai apelat. Un apel la 333 sau *133# ce SMS returnează? În MyOrange perioada de valabilitate a fost extinsă conform încărcării efectuate? Așa cum s-a menționat, încărcarea cu credit și în lipsa activării unei opțiuni cu resurse, a dus la utilizarea creditului pentru trafic internet (având datele mobile activate), iar creditul s-a consumat.
O actualizare în ”desfășurător” vei observa după 48 de ore, dar în timp real poți observa cu un apel la 333 sau *100#. Te așteptăm cu informații actualizate. Ca informare, un credit consumat astfel rămâne consumat și nu poate fi recuperat ci doar asumat. Din păcate.
la 22-03-2024 06:25 PM
Ai efectuat vreun apel / ai pornit datele mobile dupa ce a fost incarcat?
la 23-03-2024 10:16 AM
la 23-03-2024 10:17 AM
Mi s au înapoiat cei 5€
23-03-2024 02:04 PM - editat 23-03-2024 02:35 PM
Salut.
1. Inchide-ti datele mobile. Altfel o sa te tot taxeze. Si o sa tot ramai fara credit.
2. Activarea optiunii o poti face de la *100# sau, obligatoriu de pe WiFi, din aplicatia My Orange > Altele > Optiuni > optiunea de 5Euro > Alege
la 22-03-2024 06:26 PM
Salutare!
Probabil ți s-a încărcat cu credit și nu cu opțiune. În acest caz, se duc imediat acei 5 euro. Poți verifica din My Orange, dacă este opțiune sau credit și să vezi la Cronos ce se întâmplă.
Dacă ai opțiune și nu mai ai acces la niciun fel de resurse, poți face o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau poți încerca să stai de vorbă cu un consultant din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie-ne ( transfer operator).
Acolo explici aceste lucruri.
Dacă ți s-a încărcat cu credit, nu prea ai ce face și trebuie reîncărcare cu opțiune.
Baftă!
la 23-03-2024 09:37 AM
Am primit înapoi 5 euro de la ei serviciu clienții ce trebuie să fac acum?
la 22-03-2024 06:37 PM
Verifica din my Orange lista detalii convorbirii și afla cu cât ai fost taxată de la ultima încărcare.
la 22-03-2024 06:42 PM
la 22-03-2024 06:43 PM
nu am fost taxată
la 22-03-2024 06:43 PM
Nu am vorbit cu nimeni
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor