anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare (pot apela, dar nu am internet)

Deni483
Începător

Bună comunitate! Am reîncărcat telefonul cu opțiunea de 5 euro,  de mai bine de 2 ore. Pot apela, dar in schimb nu am internet. Cum procedez?

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Esti sigur(a) ca ai reincarcat cu optiune 5 Euro nu credit 5 Euro? Pentru ca, din ceea ce descrii, cred ca asta s-a intamplat.

Verifica daca mai ai credit si asigura-te ca activezi o optiune cu resurse incluse. Poti face asta fie din aplicatia My Orange (de pe WIFI), presupunand ca ai deja numarul adaugat pe cont, fie din meniul Self Care *100#. Dar intai fa o verificare de credit la 333 si vezi daca nu cumva ti-a intrat in credit. Daca da, completeaza astfel incat sa ai minim 5 euro, si activeaza o optiune cu minute si internet.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Deni483: Bun venit în Comunitate. Ai încărcat online sau în magazin/aparat de plăți? Ai primit vreun mesaj SMS în acest sens pentru confirmare? Dacă nu, verifică resursele contului tău cu apel la 333. Dacă DA (ai primit SMS), atunci acesta menționeză resursele sau creditul reîncărcat?

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Deni,  bun venit  in Comunitate!!!

Restarteaza telefonul!  Tata  pateste la  fel, mai ales daca reincarca dupa intrarea  in perioada de gratie. Dupa restart s-ar putea sa primesti si un mesaj cu setari de retea, pt ca sistemul crede ca e prima data  cand activezi cartela.

 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Doua intrebari:

  • datele mobile sunt activate?
  • ai incercat sa resetezi setarile de retea?

Vio73
#StarMember

Salutare!

O trecere prin mod avion sau /și o restartare cred că ar fi necesare. Mai fac și eu la fel când sunt probleme.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Deni483, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?