anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare cu cardul eșuată (tranzactie nereușită)

Alexa4
Începător
Bună ziua! Am încercat sa fac o reîncărcare cu cardul dar la final am primit un mesaj Ne pare rău...tranzactie nereușită. Ce as putea face în acest caz sa încerc sa reîncarc din nou la statut îmi scrie tranzacție nereușită.
4 Răspunsuri 4

RafaHelper
#StarMember
Salut @Alexa4, Da, poti incerca sa reincarci din nou cu credit sau optiunea dorita.

DanielaH
Moderator
@Alexa4, ai încercat să folosești și un alt card pentru plată?

Pololică
#StarMember
Mai incearca o data. Uneori, comunicarea intre procesatorul de plati si banca (sau furnizorul care primeste banii) se poate intrerupe pentru o fractiune de secunda si sa dea eroare de plata.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cardul e salvat in aplicatie? Cardul in sine e ok pentru cumparaturi online? A mai fost folosit pentru plati in My Orange? Daca da, incearca eventual sa mai faci o data plata, dar da-i sa-ti adauge cardul din nou in aplicatie, astfel incat sa treci prin pasii de introducere a datelor de card si confirmarii cu 3D Secure. Alternativ, daca nu merge, incearca si din varianta de web/PC.
Client Orange