anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Procesare reîncărcare

RobertRusu
Începător

De 12 ore am reîncărcat cartela, iar reîncărcarea este încă în procesare...

10 Răspunsuri 10

Anonim
Neaplicabil

Evita sa mai reîncarci din myorange ca se întâmpla des aceste probleme, îți recomand aplicația Pago. De 2 ani o folosesc pt reîncărcarea  a 3 cartele și nu am avut niciodată nici măcar o problema 

Am reîncărcat DOAR din MyOrange (atât app cât și desktop) și nu am avut în 15 ani probleme.

Anonim
Neaplicabil

dacă tu nu ai avut probleme cu reîncărcarea din my orange nu înseamnă ca na avut nimeni,  dar na așa e romanul dacă el nu are nici o problema înseamnă ca nimeni nu are :), in anul 2019 am avut mai multe neplăceri la reîncărcarea din myorange ceea ce ma făcut sa renunț 

@Anonim: Este decizia ta. Ok. Succes pe viitor. Generalizarea experiențelor propri nu este un scop în Comunitatea Orange. Schimbul de experiențe DA. 

FLo1
#StarMember

@RobertRusu: Bun venit în Comunitate. Reîncărcarea a fost efectuată prin MyOrange? Aplicație sau desktop? Opțiune cu resurse sau credit? Ai primit vreun mesaj SMS de confirmare? Ai verificat cardul dacă banii au fost retrași pentru plată? Te așteptăm cu detalii/actualizări.

Reîncărcarea a fost efectuată prin aplicația MyOrange. Plata a fost făcută cu cardul, bani care au fost sustrași de pe card, însă nu am primit niciun sms de confirmare.

@RobertRusu: Contactează serviciul clienți prin chat Djingo sau apel la 300 (0374.300.300) și eventual să ai la îndemână un screen-shot cu plata efectuată. Posibil să fi fost vreo eroare la procesare, dar se remediază cu o sesizare / discuție cu cei de la suport. Succes. Numai bine. 

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @RobertRusu ! Ai reușit să îți reîncarci contul? Totul funcționează ok acum?

Salutare! Da, in cele din urma am reusit

Salutare, @RobertRusu ! Ne bucurăm că s-a rezolvat!