anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme desfasurator prepaid

arsradu
Maestru certificat
Hello,

Desfasuratorul de la prepaid (si nu numai, dar in cazul asta vorbim de cel de la prepaid), are nevoie de niste update-uri masive. Pentru ca nu e clar catusi de putin.

Si avem urmatoarele probleme:
1. Textul asta:
"Detaliile de convorbiri pentru luna curenta sunt afisate cu o intarziere de 72 de ore si au caracter informativ"

Din cate am vazut eu, se afiseaza in vreo 15-20 minute. Departe de cele 72 de ore.
Deci, daca nu sunt fix 72 de ore, scrieti va rog "pana la 72h."
Nu ma deranjeaza ca se actualizeaza mai repede. Ma deranjeaza ca informatia nu e corecta.

Si....da, inteleg ca datele au caracter informativ. Dar asa cum sunt acum, au caracter "confuziv".

2. SMS-urile sunt afisate de doua ori, cu toate ca se trimite un singur SMS. Nu stiu daca sunt si taxate de doua ori...dar cu siguranta sunt afisate de doua ori. Nr de telefon e absolut irelevant. Chestia asta se intampla pe orice nr (cel putin orice nr prepaid).

3. coloana "Nr apelat" contine si altceva decat numerele apelate (de exemplu "net"). E un fel de mix intre tip de resursa consumat si nr apelat.
De asemenea, atata timp cat se foloseste si pentru SMS, tehnic nu e numar "apelat", motiv pentru care consider ca ar fi mai corect ca acea coloana sa se numeasca simplu: "Nr de telefon".

4. avem nevoie de o coloana separata pentru Tip de Resursa. La abonament pare sa existe. Nu inteleg de ce nu si la Prepaid.

Evident, in acea coloana nu va exista nr de telefon, ci doar tipul de resursa (minute/SMS/date).
La fel cum la coloana Nr apelat, nu va exista cuvantul "net". Fiecare coloana cu informatia corespunzatoare.
Daca e ceva ce nu se aplica pentru cazul respectiv, se poate afisa simbolul " - " sau "NA"

Daca avem roaming, se poate pune undeva si cuvantul "roaming", astfel incat sa stim ca acea resursa a fost consumata in roaming.

5. coloana Durata Apel.

As vrea sa-mi spuna si mie cineva cum ar trebui sa interpretez urmatoarea informatie:

* nr apelat: net
* durata apel: 324411

Din cate stiu eu, volumul de date se masoara in bytes. KB, MB, GB, TB, etc, dar bytes. Nu secunde, minute, ore sau ce cocosi pe gard vrea sa insemne acel numar.
Daca e "durata", ar trebui sa fie timp, nu? Cu toate astea, taxarea din cate stiu se face la volum de date, nu timp. Deci din nou, ce vrea sa fie acel numar?! E durata sesiunii? Daca da, masurata in ce? Secunde? Minute? Smochine? Ce reprezinta acel numar?

De asemenea, SMS-urile (si au intrebat deja si alti clienti despre chestia asta), apar in desfasurator cu "durata apel: 00:01".

Per total, ar trebui regandita un pic acea coloana de "durata apel", pentru ca nu e (mereu) reprezentativa pentru ce se afiseaza acolo.

In loc de Durata Apel, propun o coloana numita Cantitate (poate sa fie aceeasi coloana, doar sa aiba si completarile de mai jos).

In felul asta:
* daca e durata (apel), se poate afisa: 00:00 (min). Sau: 00':00". Sau: 00h:00m:00s. Variante sunt destule.
* daca e SMS, se poate afisa: 1 (din moment ce nu sunt colapsate dupa tip de resura de exemplu, banuiesc ca aici va fi mereu 1).
* daca e volum de date, se poate afisa: X MB (propun MB in loc de KB sau Bytes, pentru ca in general, telefoanele noi fac si trafic destul de mare, si daca ar fi afisat in KB, ar fi numere foarte lungi).

6. in loc de o coloana Credit, care sa-mi arate creditul ramas, consider ca ar fi mai utile cele de mai sus. Doar o idee, binenteles.

Nu vreau nimic fancy. Vreau doar ceva care sa aiba sens logic pentru ce-l care il citeste. Pentru userul de rand.
Ceva care sa fie simplu, dar suficient de bine facut incat sa nu necesite note explicative sau manual de utilizare.

Up for the challenge? 🙂
Daca aveti nevoie de ajutor la testare sau brainstorming, nu va sfiiti sa apelati.
1 Răspuns 1

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru sesizări și feedback! Transmitem challenge-ul colegilor care se ocupă de My Orange.