anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu reincarcarea cu credit in MyOrange

nigel
Explorator

Incarc regulat la fiecare 60 de zile in MyOrange cu carde de credit 7 Euro, ultima data am reincarcat din nou insa.... de doua zile e trecuta incarcarea ca.... "in procesare", numarul de telefon e suspendat iar plata din Cartea de Credit e facuta.

Problema mea e ca cei care stau pe linia de Chat .... nu stiu, nu pot, nu vor.... sau nu prea au habar sa faca ceva.... 

Singura mea posibilitate de a lua legatura cu ei a fost doar prin chat.... insa degeaba, pun pariu ca poate trece mai bine de o saptamana si problema nu se va rezolva.

Sorry Orange.... dar serviciile cu clientii sunt..... foarte slabe..... 

 

1 Răspuns 1

DanielaH
Moderator

Nigel, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.

Înțeleg că ai depus deja o sesizare la noi? În cazul acesta, situația ta este cunoscută și colegii noștri vor face toate verificările și demersurile pentru rezolvarea cât mai rapidă.