anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema la reincarcare - nu primesc mesaj confirmare

Comiza_catalin
Începător
Bună ziua. Mi-a cumpărat soția un cod de reincarcare de la dumneavoastră și când îl tastez să reîncarc îmi zice ca să aștept mesajul de confirmare și nu mai apare. Eu sunt plecat în Germania și va rog frumos ajutați-mă.
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@Cătălin, bine ai venit în Comunitate! Trebuie să te asiguri că acel cod de reîncărcare este valid și să-l introduci corect. Când și de unde a fost cumpărat codul?

Comiza_catalin
Începător
De la Dumneavoastră din reprezentație orange

teacher_
Specialist certificat
Salut! De cat timp ești plecat din tara?

DanielaH
Moderator
@Comiza catalin, ai reușit să faci reîncărcarea? Ți-am trimis ieri un mesaj privat în care te rugam să ne oferi codul de reîncărcare pentru a-l putea verifica. Dacă nu ai reușit, te rog să ne trimiți codul prin reply la acel e-mail. Te așteptăm.