anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pin mesagerie vocală?

PABLODIABLO
Începător
Am un mesaj în căsuța vocală dar mi se cere să setez un PIN.
1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru
Salut ! Da, este vorba de un cod pe care îl setezi tu pt accesarea mesageriei vocale, pe care o poți consulta la 555 sau 0744 945 550 Dacă apelezi numărul lung de acces, trebuie să introduci numărul tău Orange și apoi, pentru identificare, codul de accesare al acesteia. Ai toate detaliile aici https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
Campion certificat
Salutare! Doar dacă vrei să setezi tu unul! În rest, nu cred că e necesar.

teacher_
Specialist certificat
Salut! Bănuiesc că e un mesaj primit de la cineva, nu e al telefonului. Mesageria vocală de la Orange vine fara parole sau PIN. Verifica numărul de la care ai primit mesajul și eventual apelează înapoi.

TheSpecialist
Maestru
Salut ! Da, este vorba de un cod pe care îl setezi tu pt accesarea mesageriei vocale, pe care o poți consulta la 555 sau 0744 945 550 Dacă apelezi numărul lung de acces, trebuie să introduci numărul tău Orange și apoi, pentru identificare, codul de accesare al acesteia. Ai toate detaliile aici https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate!!! E prima dată când primești mesaj vocal? Știi persoana care ți-a lăsat mesajul? Daca nu, nu merită efortul cu setarea PIN ului. Mai bine dezactivezi mesageria vocală. Aici vei găsi un topic despre metodele de dezactivare: https://comunitate.orange.ro/questions/2017748-dezactivez-casuta-mesageria-vocala-orange

delfinas
Specialist certificat
Poți fi în situația Nr. 4 descrisă aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2692326-conturi-whatsapp-deturnate-social-engineering