anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ORANGE A DEVENIT CEA MAI PROASTA COMPANIE

DanS
Junior

Salutare tuturor! Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine dar sincer m-am saturat de serviciile acestor nesimtiti. Da spun nesimtiti si mi-o asum: nu mai poti contacta Orange petru rezolvarea unei probleme decat daca suni la 300 si platesti, dar si asa te lasa jumatate de ora sa asculti muzica apoi iti inchide. Mail-ul nu functioneaza, iar in Django vorbeti singur, ca prostul, cu un robot. Am avut in ultimul an nenumarate probleme cu Orange Prepay: mi-au furat banii din cont pe motiv ca nu s-a reactivat optiunea iar din 15 euro insa nu mi-au dat inapoi decat 10. Cica doar atat pot sa faca ei transfer. La ei  luna difera de cea calendaristica, optiunea expira la 24.00 si se reactiveaza intre 02.00 si 04.00 (daca lucrezi noaptea si folosesti telefonul pana la reactivare poti ramane fara credit din aceasta cauza), astazi am incarcat 10 euro si desi initial aveam in cont 5,29 euro, dupa reincarcare soldul a devenit 10,05 euro. Acum spuneti-mi si mie: cum sa rezolv problema? Desi initial laudam serviciile Orange, in ultima perioda mi-e scarba de ei. Multumesc anticipat!

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

Salut @DanS. Rezolvarea este simplă. Renunță la recurență, oricum nu va fi în aceiași zi de la o lună la alta, iar când știi că ai nevoie de reactivarea opțiunii o reactivezi manual în 2-3 minute. Dacă vei considera că ai nevoie la 2 noaptea, poate mai bine sacrifici o zi pentru certitudinea alocării din timp a resurselor. Simplu, fără alte griji și fără eșecuri. Ți-o confirmă un utilizator de prepay cu aproape 4 ani vechime.

Consideri că prepay nu e ok? Încearcă asemeni altora....abonamentul. Numai bine. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Destul de neplăcute situațiile descrise de tine și sper să te audă cine trebuie și să facă totul mult mai accesibil tuturor clienților, atât în ceea ce privește oferta pe toate segmentele, dar și ceea ce ține de canalele de comunicare.

Succes!

Si eu sper acelasi lucru (sa vada un factor de raspundere din companie) si de aceea am scris aici.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Hai sa le luam pe rand:

  1. apelul la 300 este taxabil, intr-adevar, incepand cu cel de-al treilea apel intr-o luna.
  2. chat-ul Djingo poate fi folosit pentru a fi transferat la un operator uman. Cu doua conditii: 1) sa fie in timpul programului, si 2) sa scrii “transfer operator”.
  3. mail-ul…functioneaza. Dar depinde ce adresa ai incercat. De asemenea, se raspunde destul de greu pe mail. Ideal ar fi telefonic sau pe chat.
  4. mi s-a intamplat si mie sa nu se reactiveze automat optiunea si sa intre pe credit. Doar ca in cazul meu mi-am dat seama relativ repede, am incarcat doar cu 5 euro pentru reactivare (deci nu avea de unde sa ia mai mult oricum) si am rezolvat problema la 300 prin creditarea de 1 euro pe contul meu. Dupa care am reactivat optiunea manual. Si de acolo, totul ok.
  5. optiunea ar trebui sa se activeze la 00:00, daaaar dupa cum ai observat si tu, nu pare sa fie cazul mereu…sau deloc. Ideea e ca, intrucat au fost probleme cu reactivarile automate lunile astea, nu stiu daca situatia e noua sau asa a fost dintotdeauna. Si nu am cum sa confirm ora de reactivare pentru ca de obicei dorm la ora respectiva. Dar daca lucrezi noaptea, da, e destul de neplacut. Si daca e un bug pe undeva, ar trebui rezolvat.
  6. intotdeauna cand reincarci cu credit ai grija ca datele mobile sa fie inchise. Mai ales daca nu ai o optiune cu resurse activa in momentul respectiv pe cont. Altfel risti sa intre automat pe credit pentru trafic de internet. Iar pentru reactivarea optiunii, foloseste fie *100# fie My Orange de pe WiFi.
  7. optiunile pot avea durata mai mica decat cea a unei luni intregi, intr-adevar. Dar acelasi lucru se aplica si la alti operatori. Pana de curand, optiunea de 5 euro nationala avea valabilitate 30 de zile. Dupa 31 August, din cate am inteles, va avea valabilitate doar 28 de zile.

Cum rezolvi? Ca si pana acum. Prin contactarea serviciului clienti printr-unul dintre mijloacele de contact de aici.

Dar daca ceva din ce am scris mai sus te ajuta in a gasi o solutie alternativa, nu pot decat sa ma bucur. 🙂

Client Orange

Multumesc pentru interes dar te rog sa ma crezi ca am incercat toate variantele expuse de tine insa problema mea persista la toate numerele prepay pe care le detin. Eu am apelat si la aceasta varianta in speranta ca cineva din companie citeste comentariile legate de acest subiec si ia masuri.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Comentariile sunt citite, intr-adevar. In primul rand de catre staff-ul Comunitatii (moderatori/community managers).

In cazul tau, inteleg ca sunt mai multe probleme, nu doar una. :)) 

Daca ar fi sa le compactez un pic, ar arata cam asa:

1. probleme de comunicare.

a) apel taxabil la 300 (sunt situatii in care apelul este taxabil, intr-adevar).
Nu stiu daca se poate face ceva in cazul tau concret. Asta daca nu cumva nu era al 3-lea apel luna asta si ar fi trebuit sa fie gratuit... Sau ai sunat in afara orelor de program.
b) mail-ul nu functioneaza. 
Aici ar fi util daca ne-ai putea spune ce adresa de mail ai incercat si ce raspuns ai primit cand ai incercat sa trimiti un email la acea adresa.
c) Djingo...e un robot intr-adevar, si are foarte mult de invatat, dar in anumite conditii (in timpul saptamanii ar trebui sa fie ok), iti poate face "lipeala" cu un operator uman.
Sa inteleg ca ai incercat si in timpul programului, si in timpul saptamanii si n-ai reusit sa iei legatura cu un consutant folosind metoda de mai sus (scriind "transfer operator" sau selectand dintre optiunile oferite)? Daca nu, ce probleme ai intampinat mai exact?

2. probleme de taxare.

Aici trebuie vazut concret ce s-a intamplat pe cont cu acele taxari din credit. Poti verifica acelasi lucru si tu, direct din My Orange, sectiunea Cronos (click aici pentru versiunea Desktop). Iar pentru prevenire, ti-am zis, incearca sa tii datele mobile inchise cand nu ai o optiune activa. Daca ai fost taxat si cu optiune activa...atunci trebuie vazut ce s-a intamplat in cazul respectiv.

3. probleme reactivare optiune.

Aici stiu ca au fost niste probleme lunile trecute. Si eu le-am avut. Ar trebui vazut ce e cu acea reactivare automata la 00:00. Daca nu se face, de ce nu se face? Si ar trebui sa fie fix la 00:00? Daca da, de ce nu e? Daca da, atunci cand? Pentru ca nu pare sa fie fix la 00:00.

4. valabilitate optiune.

Din cate stiu eu, si ar ajuta un exemplu concret din partea ta, majoritatea optiunilor nationale au valabilitate 28 de zile. Cum ziceam, era optiunea de 5 euro Nationala care avea valabilitate 30 de zile...dar am inteles ca au redus valabilitatea la 28.

Daca ai un pic de timp, ar fi bine de clarificat cateva dintre chestiile de mai sus, ca sa fie foarte clar pentru oricine le citeste, indiferent daca vor ajunge sau nu mai departe pentru rezolvare. 🙂

Client Orange

Blue12
Senior

Uite o rezolvare eficienta- porteaza-te. Vezi ce operator are semnal bun in zona ta, si pa pa.

Am analizat si solutia aceasta si probabil o voi pune in practica.

 

Pololică
#StarMember

Salut!

Inteleg ca ai informatiile privind modul de activare al extraoptiunilor, dar nu era cumva o recomandare? "La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la num...

Ai incercat sa activezi prin reincarcare de pe abonament. Am reincarcat doua numere (unul peste doi ani, si altul aproape un an) si continuitatea era data de recurenta (din abonament) a extraoptiunii. Si reincarcarile au fost aceleasi (ca numar) ca si lunile de abonament...

Din pacate nu detin nici un abonament si deci nu pot incerca varianta propusa de tine. Multumesc!

Abonamentul nu trebuie sa fie pe numele tau. Poate fi al orcui (evident, persoana trebuie sa fie de acord cu reincarcarile, doar le va plati la factura).

Totusi, vezi ce solutii primesti de la Orange (cum se spunea si aici, problemele sunt citite). Eu am avut o problema cu apelul WiFi si am fost sunat de la tehnic, fara ca eu sa trimit o cerere directa, ci doar am intrebat aici in comunitate.