anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare optiuni 5 euro

cmadeleinel
Explorator

Salut! Am primit ceva notificare recent prin SMS cum ca nu va mai fi disponibila optiunea de 5 euro incepand cu data de 30 august si ca daca vreau sa o folosesc in continuare, trebuie sa optez pt reactivare lunara automata. Numai bine, ca la 1 august urma sa imi expire optiunea, asa ca am intrat in app My Orange si am selectat Reactivare automata lunara. Optiunea s-a activat, insa daca accesez din nou acea sectiune din app, nu figureaza nimic, e gol, ca si cum nu am nicio reactivare solicitata.

Intrebare: 1.  cum pot fi sigura ca voi beneficia in continuare de optiunea de 5 euro si dupa data de 30 august?

2. Ce variante similare as avea de la data de 30 august incolo, in caz de este pacaleala treaba cu reactivarea celei de 5 euro?

Consider ca aceleasi beneficii pe care le am acum si pe care nu le consum in totalitate, nu vor merita un pret mai mare decat cel curent.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

De unde ai dat "reactivare automata lunara"? Eu n-am gasit optiunea asta. Poti sa pui un screenshot, te rog?

Din cate stiu eu, singura diferenta este valabilitatea optiunii. Se modifica de la 30 la 28 de zile.

Cat despre intrebarile tale:

1. verifici dupa data de 30 august daca mai ai optiunea si ce resurse ai.

2. dupa cum ziceam mai sus, din cate stiu eu, optiunea de 5 euro ramane. Tot ce se modifica este valabilitatea ei. Deci nu se pune problema de o diferenta de pret.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut,

De unde ai dat "reactivare automata lunara"? Eu n-am gasit optiunea asta. Poti sa pui un screenshot, te rog?

Din cate stiu eu, singura diferenta este valabilitatea optiunii. Se modifica de la 30 la 28 de zile.

Cat despre intrebarile tale:

1. verifici dupa data de 30 august daca mai ai optiunea si ce resurse ai.

2. dupa cum ziceam mai sus, din cate stiu eu, optiunea de 5 euro ramane. Tot ce se modifica este valabilitatea ei. Deci nu se pune problema de o diferenta de pret.

Client Orange

Screenshot_20230802_183024_My Orange.jpg

 am presupus ca e opțiunea de "reîncărcări programate". De acolo am reîncărcat de data asta. E misleading anunțul Orange, probabil nici ei nu au un plan bine stabilit. Cred ca își vor pierde și mai mulți clienți cu ocazia asta.

Da... de-aia e nevoie neaparat de un text care sa clarifice sectiunea aia... Aparent cativa ani nu sunt de ajuns pentru un dezvoltator Orange sa scrie acolo: "aceasta sectiune se adreseaza EXCLUSIV posesorilor de ABONAMENT!"

Acea sectiune NU este pentru reincarcare programata, in sensul de reincarcare "automata" de pe un card de debit sau ceva. Si sunt destul de sigur ca nu are nicio legatura cu mesajul primit de tine (si de mine).

Acea sectiune e facuta sa functioneze DOAR impreuna cu un eventual abonament (plata facandu-se pe factura detinatorului). De ce e afisata la prepay, in loc de abonament, I have no clue. Dar se adreseaza abonatilor! Am cerut clarificarea ei acum cativa ANI. Guess what, nu s-a facut nimic. Nu zic sa scoata sectiunea de acolo, daca nu exista si un abonament pe cont. Cu toate ca asa ar fi normal. Dar macar sa puna un TEXT(!!!) care sa clarifice cum stau lucrurile de fapt.

Deci, nu doar ca nu face reincarcare "programata" (decat daca ai eventual si un abonament, ceea ce probabil foarte multi nu au), dar iti face reincarcare SIMPLA. Altfel spus, iti ia banii si nu iti da ceea ce crezi ca iti da.

Client Orange

@cmadeleinel: Nu e aceasta. Recurența o poți activa doar activând opțiunea din credit existent în cont sau încărcând contul prepay de pe un abonament. Succes.

yulyanav
Începător

De cateva zile ma chinui cu aceeasi problema si pentru numarul meu, dar si pentru al mamei.

Am consultat 3 operatori orange. 2 dintre ei cu aceeasi implicare si rezolvare partiala, iar cel de-al 3-lea cu aerul specific de atotstiutor care m-a lasat practic fara o solutie, oricare ar fi ea... 

Primii operatori mi-au spus ca optiunea ar trebui sa apara fix in sesiunea Reîncărcări programate, cel de-al 3-lea mi-a spus ca sesiunea este destinata doar pentru abonamente...

Primii 2 operatori mi-au spus ca aceasta reactivare se face doar din credit si ca este nevoie ca lunat sa am 5 euro credit din care sa se reactiveze optiunea.

Pentru ca si eu si mama mea ne aflam in aceeasi situatie ca si tine, primii 2 operatori au gasit ca rezolvare sa ne ofere, cu titlu excepțional, o bonusare de 5 euro credit cu care sa activam noi optiunea pana pe 31.08.

Am primit creditul dar nu am unde sa il folosesc...nu există o optiune de activa acea programare.

Al 3-lea operator mi-a spus ca, de fapt, mesajul primit se refera doar la utilizatorii cu abonamente si ca nu imi este destinat. In plus, reactivarea s-ar face doar pentru optiunile curente, iar in oferta curenta nu exista o optiune de 5 euro cu valabilitate de 30 de zile... noaptea mintii...

De ce, eu utilizator prepay primesc mesaje destinate abonatilor? Cum activezi o optiune dacq nu mai este in oferta curenta??

Am informat operatorul ca doresc o alta opinie, al altui coleg si mi-a spus ca nu imi poate face legatura si ca va trebui sa sun eu din noi.

Zis si facut, doar ca ascultand robotul, aud ca acea convorbire imi va fi taxata cu 0,25€/ minut. Dupa cuvintele: "prin continuarea acestui apel va oferiti acordul", am inchis apelul.

Verific creditul si am 4,95€....din acei 5€ primiti bonus pentru a-mi activa optiunea minune...

Pur si simplu sunt dezgustata de toate serviciile orange...

Am pierdut timp, bani si energie pentru nimic...

Sunt curioasa daca tu rezolvi ceva.

Salut,

Cel mai probabil din cei 5 Euro ti-a luat internetul. Trebuie dezactivate datele mobile din telefon. Si intr-adevar, de la al 3-lea apel intr-o luna, apelul devine taxabil. Cu toate astea, daca vrei sa iei legatura cu un consultant (nu stiu daca si in Weekend...dar, poti incerca) poti folosi si chat-ul Djingo de aici. Nu e acelasi lucru cu chat-ul din aplicatia My Orange.

Eu unul inca am optiunea de 5 Euro, si reactivarea (automata) se face in Septembrie. O sa vad dupa aceea ce se va intampla, dar pana atunci, nu am vazut nicio diferenta. Banuiesc ca dupa 31 August, optiunea respectiva nu va mai avea 30 de zile valabilitate, ci doar 28. Daaaar...mai sunt cateva zile din August, asa ca...am rabdare. 🙂

Optiunea de care vorbeau primi 2 operatori nu are legatura cu sectiunea de Reincarcare Programata. Acea sectiunea se adreseaza EXCLUSIV persoanelor care au intamplator si un abonament pe cont. Din nou, ce cauta la Prepay daca necesita abonament...nu stiu. 

Ideea e asa. Sunt doua chestii diferite, si se pare ca foarte multa lume le confunda:

  1. optiune recurenta

Se face reincarcare cu CREDIT si se activeaza o optiune pe baza lui. In fiecare luna, la data expirarii optiunii, daca ai suficient credit pe cont, optiunea se reactiveaza automat din acel credit. Reincarcarea cu credit se poate face oricand in intervalul respectiv, dar reactivarea se va face in ziua de reactivare.

  1. reincarcare "programata"

Se face pe baza unui abonament adaugat in cont, cu taxare pe factura detinatorului acelui abonament.

Mesajul nu se adreseaza abonatilor. Dar este atat de ambiguu, incat nu stiu ce sa inteleg din el.

Dupa cum ziceam, din cate stiu eu, singura modificare va fi valabilitatea optiunii (din 30 de zile, in 28 de zile). Dar...banuiesc ca o sa vedem la momentul potrivit.

Client Orange

Buna,

Nu au taxat internetul pentru ca am deja o optiune activa plus un bonus de internet. S-a taxat al doilea apel, desi nu am continuat apelul si teoretic nu am acceptat conditiile lor...

Era al doilea apel de pe numarul meu. Pentru situatia mamei am sunat de pe numarul ei. 

Cat despre optiune, nu mi se pare normal sa astept sa constat daca s-a activat sau nu, vreau sa fiu lamurita in urma contactarii oricarei entități juridice ale carei servicii le platesc.

Multumesc pentru suport si ganduri bune, dar gustul amar ramane dupa ultima experienta cu Orange...

Duminica placuta!

Hmmm.... Poti verifica registrul de apeluri ca sa vezi concret ce s-a taxat. Poate vreun mesaj... Nu cred ca tine de acel apel, dar se poate sa fie. Nu cred, pentru ca apelul e taxat tot odata, din cate stiu. Nu pe minut. Deci nu prea ar avea de ce sa taxeze doar 5 centi. Plus ca se taxeaza dupa ce se face legatura la operator, nu inainte. Daaar binenteles ca se poate sa gresesc. De-aia ziceam ca se poate confirma din My Orange, cu lista de apeluri.

Cat despre reactivare, nu cred ca se intampla nimic dupa 31 august. Adica, nu trebuie sa stai cu panica sa vezi ce se intampla. N-o sa-ti dezactiveze nimeni o optiune activa. Ideea e, dupa acea data, daca optiunea de 5 euro va mai avea 30 de zile sau doar 28. 🙂

Tie cand iti expira optiunea? Este recurenta sau simpla?

Client Orange

@yulyanav: Ce ar trebui clarificat: de ce era necesară activarea unei opțiuni de 5€ dacă aveai deja o opțiune activată? Cât privește așteptarea recurenței.... e puțin ciudat: opțiunea (conform SMS) se reactivează la ora 0:00, deci să înțeleg că dimineață aveai creditul și opțiunea recurentă neactivată? Cât privește cei 5cenți, dacă ai avut opțiune mai mică de 5€ și bonus net activ pe cont.... pentru internet se va consuma credit. Pe de altă parte, o opțiune este recurentă dacă a fost activată din credit sau de pe un abonament. Opțiunea plătită direct cu card NU este recurentă.