anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-a dispărut creditul

_SnaKe
Începător

După activarea optiunii de 5 euro la un aparat self pay , am primit chitanța și am plecat . Când am ajuns acasa , și am vrut sa sun pe cineva, am primit un mesaj cum că aș avea 0 euro credit în cont. Ce as putea sa fac?

1 Soluţie acceptată‚

Simplu: ai încărcat CREDIT și nu ai activat o opțiune cu resurse. Astfel ai utilizat credit pentru apeluri/trafic net, până la epuizarea creditului. Îți recomand încărcarea direct din MyOrange cu opțiune cu resurse, sau dacă încarci cu CREDIT să activezi imediat o extraopțiune cu resurse, de exemplu cea de 5€.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Miha_Z
#StarMember

Buna. In primul rand suna la serviciul relații cu clienții să vezi dacă nr tau a fost încărcat cu opțiunea dorita și au ei probleme de sistem și încă nu s-a alocat opțiunea. Mai este și varianta sa fi greșită o cifră din număr și să fi încărcat un alt număr din greșeală. 

Faza este , ca eu am primit mesajul care spune ca în câteva minute contul meu va fi reîncărcat. A și mers 30 de min , puteam sa sun , aveam acces la date . Dar după nu știu ce s-a întâmplat de nu mai mergea. Când încercăm sa sun pe cnv , îmi apărea un msj care spune ca am 0 euro credit 

Simplu: ai încărcat CREDIT și nu ai activat o opțiune cu resurse. Astfel ai utilizat credit pentru apeluri/trafic net, până la epuizarea creditului. Îți recomand încărcarea direct din MyOrange cu opțiune cu resurse, sau dacă încarci cu CREDIT să activezi imediat o extraopțiune cu resurse, de exemplu cea de 5€.

FLo1
#StarMember

@_SnaKe: Bun venit în Comunitate. Verifică mai întâi corectitudinea datelor de pe bonul primit și confirmarea prin SMS a operațiunii de încărcare. Fără acestea problema nu există. Ai ales încărcare credit sau opțiune cu resurse?

Am ales reincarcare directa 

În MyOrange, la "Detalii convorbiri" vei vedea cum s-a consumat creditul, dar după 24h de la acțiune.