anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incasare plata de 2 ori la reincarcare

AncaF
Junior

Buna ziua! La alegerea optiunii de reincarcare lunara din aplicatie, mi-a fost retrasa suma la dublu, ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum dar observ in comentarii ca a mai intampinat si altcineva aceeasi problema. Cum putem rezolva acest incident? Multumesc anticipat. 

7 Răspunsuri 7

teacher_
#StarMember

Salut! Încearcă varianta de a trimite SMS cu textul credit la 321. 

Salutare! Am trimis, dar fara rezolvare.

Salut,

E o problema generala cu platile luna asta. Din cate am inteles, e deja cunoscuta si in curs de remediere. 

Pentru rezolvarea problemei creditului, iti recomand un apel la 300 (ramura 5-2-0), faci o solicitare si cel mai probabil ti se va returna creditul in cont. 

Mult succes! Sa ne spui daca ai rezolvat. 🙂

Client Orange

Buna ziua! 
Voi incerca si aceasta varianta.
Va multumesc!

arsradu
#StarMember

Buna Anca,

Doar ca sa fiu sigur ca am inteles, faci reincarcare de pe un abonament (cu plata pe factura)? Sau vorbim de o reincarcare simpla, cu plata cu card bancar?

Client Orange

Buna ziua, 
Vorbesc de reincarcare simpla din aplicatia my orange pt nr meu prepay, cu plata prin card bancar.

DanielaH
Moderator

Salut, Anca!

Îmi pare rău pentru situația ta.

Există, într-adevăr, mai multe sesizări de la o parte din clienții PrePay care ne-au semnalat reîncărcări multiple pe cont, desi s-a efectuat o singură reîncărcare din My Orange. Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care fac demersurile necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.

Îți recomandăm și noi, cum spunea arsradu, să iei legătura cu colegii de la Serviciul Clienți.

Mulțumim pentru înțelegere.