anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Greșeala la activare opțiune online

Claudia_7
Junior entuziast
Bună ziua! Pot schimba o opțiune activata greșit? Am activat opțiunea de 10 GB internet și voiam doar cu minute.. De 5 euro. Persoana pe telefonul căreia am activat opțiunea nu folosește internet pe acel telefon. Ce pot face? Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Claudia_7
Junior entuziast
Bună dimineața! Răspuns final de la consultant Orange: NU SE POATE FACE NIMIC! Din păcate a fost activata direct opțiunea, dacă era încărcat cu credit și apoi sa fi fost aleasa opțiunea mi-a spus ca se putea, însă în cazul încărcării direct cu opțiune nu se mai poate. Mulțumesc tuturor pentru informații! O zi ușoară sa aveți!

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Yuriy
Începător

Aici este posibil sa se dezactiveze si:

Cum pot activa sau dezactiva o opţiune Prepay?

Înainte de a activa o opțiune din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet, imediat după reîncărcare. Astfel, creditul necesar activării opţiunii nu va fi utilizat parţial sau total navigând pe net.

Poţi activa o opţiune pe contul tău PrePay:

  •  din contul tău My Orange online, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni noi (vezi imagine 1) 
  •  sau în aplicaţia My Orange (Android si iOS) - după alegerea numărului de telefon, selectează Altele din meniul principal și apoi Tarife și Opțiuni (vezi imagine 2)
  • direct cu cardul bancar
  • de pe un abonament Orange​
  • din aplicația Orange Money