la 13-06-2023 08:47 PM
Buna seara, a mai pățit cineva sa facă Reincarcare prepay online și sa nu se proceseze?
la 14-06-2023 12:05 AM
@Cristina8: Bun venit în Comunitate. Dacă plata a fost efectuată dar resursele nu au fost alocate, revino la dimineață cu vești actualizate, contactând Orange aici. Uneori, pot să mai apară întârzieri în procesarea solicitărilor, dar ar trebui să fie ok până dimineață. Te așteptăm cu vești aici pe topic.
la 14-06-2023 10:19 AM
Mai sunt intarzieri la primirea mesajului de confirmare.
Verifica statusul prin apel la 333 sau/si din My Orange.
la 15-06-2023 01:41 PM
Cristina, s-a rezolvat problema cu reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor