la 31-07-2023 12:54 AM
Buna!
Am incercat sa reincarc o cartela de 3 ori cu plata la factura. Mi a apărut eroare de fiecare data. As vrea sa știu dacă voi fi taxat sau nu?
Menționez că nu mai am nevoie de acea reîncărcare.
la 31-07-2023 06:18 AM
Salutare!
Ai primit mesaj/ mesaje de confirmare? Nu apar costurile la Cronos la abonamentul de pe care încarci sau în My Orange? Poți verifica în secțiunea ,,Consum și facturi" pentru versiunea web sau la secțiunea ,,Consum" din aplicația de pe telefon.
Dacă nu vezi sau ți s-a luat de 3 ori, poți face o sesizare pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 02-08-2023 09:42 AM
Andrei, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor