De ce nu mi-a fost reincarcat numarul în urma incarcarii online ?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-04-2021 11:51 AM
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-04-2021 12:19 PM
@tabita, bun venit în Comunitate!
Ai primit SMS cu confirmarea reîncărcării? Oferă-ne, te rog, mai multe detalii despre cum a decurs procesul de reîncărcare ca să ne dăm seama exact ce s-a întâmplat. Plata a fost finalizată? A fost vreo eroare undeva?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-04-2021 12:19 PM
Salut!
Conform mesajului, trebuia sa finalizezi tranzacția folosind codul primit..
Ai făcut asta?
Daca nu ai folosit acel cod sa confirmi tranzacția, nu s-a făcut plata..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-04-2021 12:47 PM
@tabita: Acel mesaj este SMS-ul pentru codul de 3D Secure pe care ti-l trimite banca la utilizarea cardului pentru plati online. Ai utilizat acest cod în pagina unde îți era solicitat? Dacă nu l-ai utilizat în timp util (mai puțin de 1 minut) sau nu l-ai utilizat deloc atunci tranzacția nu este încheiată, deci nici plata nu este efectuată. Poți relua procesul de plată încă o dată după câteva minute și revino în Comunitate cu un status al situației tale.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2021 01:55 PM
@tabita, ai rezolvat problema cu reîncărcarea? Te așteptăm cu informații noi.
