anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu mi-a fost reincarcat numarul în urma incarcarii online ?

tabita
Începător
reîncarcare.
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@tabita, bun venit în Comunitate! Ai primit SMS cu confirmarea reîncărcării? Oferă-ne, te rog, mai multe detalii despre cum a decurs procesul de reîncărcare ca să ne dăm seama exact ce s-a întâmplat. Plata a fost finalizată? A fost vreo eroare undeva?

Jay
Campion certificat
Salut! Conform mesajului, trebuia sa finalizezi tranzacția folosind codul primit.. Ai făcut asta? Daca nu ai folosit acel cod sa confirmi tranzacția, nu s-a făcut plata..

FLo1
Campion certificat
@tabita: Acel mesaj este SMS-ul pentru codul de 3D Secure pe care ti-l trimite banca la utilizarea cardului pentru plati online. Ai utilizat acest cod în pagina unde îți era solicitat? Dacă nu l-ai utilizat în timp util (mai puțin de 1 minut) sau nu l-ai utilizat deloc atunci tranzacția nu este încheiată, deci nici plata nu este efectuată. Poți relua procesul de plată încă o dată după câteva minute și revino în Comunitate cu un status al situației tale.

DanielaH
Moderator
@tabita, ai rezolvat problema cu reîncărcarea? Te așteptăm cu informații noi.