anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce imi arata ca sunt neînregistrat in retea cand sun pe cineva?

Blaga_Diana
Junior
Am cumparat recent o cartela cu număr dar fara optiune, am încărcat o optiune cu 5 euro de la orange si imi arata ca sunt neînregistrat in retea
29 Răspunsuri 29

teacher_
Specialist certificat
Bun venit in comunitate! Cartela ai cumparat-o, sau ai primit-o ca urmare a achiziției unui abonament? Ai aici detalii care te-ar putea ajuta https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartel-sim-primit-n-urma-achiziiei-unui-telefon-97

Erowan
Junior entuziast
Ar fi 2 posibilități...1. cartela nu e activată, de obicei se activează odată cu primul apel 2. Telefonul in care ai introdus cartela este codat in alta rețea.

Blaga_Diana
Junior
Cartela am cumparat o Nu e la abonament Am băgat o in alt telefon si tot nu merge

Miha_Z
Campion
Pentru a avea acces la ofertele și serviciile PrePay, trebuie să o activezi prin reîncărcare cu credit sau opțiune în cel mult 7 de zile din momentul introducerii acesteia în telefon. Perioada activă a contului este de 60 de zile de la data activării SIM-ului, după care urmează o perioadă de grație de 360 de zile. Dacă reîncarci cu credit o cartelă SIM 0 € credit se va activa automat optiunea PrePay cu cea mai apropiată valoare de creditul reîncărcat, conform ofertei comerciale în vigoare la data activării cartelei SIM. Dacă preferi creditul reîncărcat în loc de opțiune, trimite în maxim 24 de ore de la activarea cartelei SIM un SMS gratuit la 321 cu textul CREDIT. Modificarile nu pot fi făcute dacă ai folosit deja din minutele, mesajele și MB incluși în opțiune. Dacă nu activezi cartela în termenul limită de valabilitate, aceasta va fi dezactivată și nu o vei mai putea folosi. Orange România nu își asumă responsabilitatea, dacă soliciți activarea cartelei după termenul de 7 zile. Dacă timp de 3 luni nu primești sau nu inițiezi niciun apel taxabil, cartela va fi dezactivată și îti vei pierde numărul de telefon, oferta activată și creditul PrePay. Mai multe detalii gasesti in urmatorul link: https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/

FaraUnID
Campion certificat
"Am cumparat recent o cartela cu număr dar fara optiune..." De unde ai achizitionat acea cartela si cat ai dat pe ea? Intreb pentru ca SIM-urile prepay cu zero credit sunt oferite in mod gratuit si este posibil sa fi fost fara voia ta victima unei tepe.

Neaplicabil
Inainte sa reincarci, sim-ul isi lua semnal? Pentru ca, in momentul asta, imi pare o problema de SIM. Poti eventual sa mergi intr-un Orange Shop pentru o inlocuire de SIM.

Blaga_Diana
Junior
Am dat 33 de lei si pe cartela si pe optiunea separată de 5 euro

teacher_
Specialist certificat
Ok, cred că cineva a mai zis asta aici, recent chiar. Oare nu era oferta? Trebuie sa încarci credit 3 euro, și apoi ți se activează opțiunea aceea de 5 Euro?

Blaga_Diana
Junior
Dacă încarc o optiune de 3 oare functioneaza?

Neaplicabil
Daca SIM-ul e inactiv, orice optiune ai reincarca, nu o sa ajute. Asigura-te intai ca SIM-ul isi ia semnal. Eventual adauga un screenshot de pe telefon cu eroarea respectiva. Ar putea sa ajute.

FaraUnID
Campion certificat
Si de unde ai achizitionat acel SIM?

Blaga_Diana
Junior
Nu prinde semnal deloc,nici nu pot suna, am cumparat o de la un magazin mixt

teacher_
Specialist certificat
Asta e ceva nou... Nu am mai auzit de așa ceva!

FaraUnID
Campion certificat
Pentru mine este dubios faptul ca ai cumparat un produs oferit gratuit... Poate fi acel SIM defect sau poate fi vorba de un SIM din acela pe regim special oferit pe la diverse manifestari si care daca nu este activat in termen de X zile din momentul in care intri in posesia lui, acesta devine inutil. Cum a fost deja recomandat o vizita in Orange Shop ar trebui sa te lamureasca pentru ca noi nu avem acces nici pe contul tau si nici pe contul acelui SIM. De asemena pentru lamuriri suplimentare poti apela serviciul clienti de pe un alt telefon, dar sa ai la indemana cartela cu probleme pentru a putea furniza datele tehnice solicitate de ei.