anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum transfer credit de pe abonament pe prepay ?

Kry
Începător
Transfer credit de pe abonament pe prepay
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Salutare! Cred că te referi la încărcarea cu credit Aceasta se realizează din My Orange. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-iti-reincarci-cartela-prepay-direct-din-aplicatia-my-orange-15128 Evident că pe tine te interesează să încarci cu credit, cu plata pe factura abonamentului. Cred și sper că la asta te referi. Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember
Salutare! Cred că te referi la încărcarea cu credit Aceasta se realizează din My Orange. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-iti-reincarci-cartela-prepay-direct-din-aplicatia-my-orange-15128 Evident că pe tine te interesează să încarci cu credit, cu plata pe factura abonamentului. Cred și sper că la asta te referi. Baftă!

Buna seara! 

Da, întradevar asta vreau să fac, să transfer credit de pe  factura mea pe o cartelă Orange

Screenshot_20230103_142235_My Orange.jpg

Buna,

Daca ai aplicatia myorange, se poate face f usor. Mergi in aplicatie, sectiunea reincarcare alegi sau introduci nr de telefon, si alegi optiunea dorita de reincarcare, cu mentiunea sa bifezi acea casuta care face referire ca banutii vor aparea pe factura, si in plus, ar trebui sa ai minim 6 luni de abonament ca sa poti face acest lucru.

Kry
Începător
Chiar la asta ma refer. Problema ca eu am fost luat cu japca de la Telekom , s-a transferat abonamentul la Orange si acum imi zice in aplicatie sa adaug un nr. de tel. valid .Deci ?

Pololică
#StarMember
Numarul pe care vrei să-l incarci e Orange sau Telekom? De pe un abonament Orange poți încarcă doar o cartela Orange. Dacă te deranjează Orange, de ce nu te portezi înapoi?

FLo1
#StarMember
@Pololica: dacă a avut TV sau net combinat cu pachet de telefonie mobilă/fixă atunci nu s-a portat de curiozitate ci obligatoriu. Oricum, cel mai bine este o reactualizare a pachetului, cu sau fără servicii la pachet, astfel încât să porteze numărul în Telekom. Trebuie doar puțină mobilizare.

Pololică
#StarMember
@Flo1: este irelevant daca este de acord sau nu cu achizitia dintre cele doua companii (eu am "prins" una: Connex-Vodafone), iar tata a prins si el achizitia UPC de catre Vodafone (pare un deja-vu? Vodafone si Orange nu ofereau servicii fixe la nivelul Telekom si Digi, ci la o scara (sa-i zicem) "locala", in sensul ca nu ofereau serviciile proprii decat in zone mici, chiar daca sunt municipii). Intrebarea ramane: cartela prepaid care se vrea incarcata, este de Telekom? Eu inteleg ca abonamentul de pe care se vrea sa se incarce o cartela (PRESUPUN) ca sunt din doua retele diferite. In cazul de fata, sunt doua variante in care se poate reincarca acea cartela de pe abonament: ori cartela trece pe Orange, ori abonamentul trece pe Telekom. A treia varianta inseamna apelarea la Telekom (sau banca, sau orice alta optiune de reincarcare cu plata cash sau cu card) si reincarcarea separata de abonament.

Vio73
#StarMember
Dacă abonamentul este in Orange și cartela in Telekom, normal că nu merge reîncărcarea din abonament.

FLo1
#StarMember
@Pololica: Pentru tine ”este irelevant daca este de acord sau nu cu achizitia dintre cele doua companii”. Pentru inițiator (@Kry) se pare că ”Problema ca eu am fost luat cu japca de la Telekom”. Eu doar am exprimat o părere pe baza celor scrise aici de fiecare.

DanielaH
Moderator
@Kry, te rugăm să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu un răspuns. Abonamentul aparține de Orange Romania Communications și cartela este Orange Prepay? Te referi la aplicația My Orange sau My Orange Fix?

Pololică
#StarMember
@Flo1: mi se pare de un minim bun simt sa iti respect parerea, dar, cand se fac achizitii intre companii, clientii nu au un cuvant de spus. O singura exceptie pot pune pe masa: UPC. Cand au preluat UPC (ca sa fac o scurta istorie: in Bucuresti, totul a inceput cu Kappa, care a fost cumparat de Astral Telecom, care a fost cumparat de UPC Romania, care a fost cumparat de Vodafone Romania). La momentul preluarii/cumpararii Astral de catre UPC, toti clientii au primit scrisori de informare (in acelasi plic cu factura, dar ca foaie separata) prin care erau anuntati de acest aspect si li se dadea varianta renuntarii la abonamente. La momentul respectiv, abonamentul meu cu Astral Telecom abia il prelungisem de o luna si aveam telefonie fixa gratuita. Cand am primit notificarea de la UPC (cu preluarea/cumpararea), eram notificati ca toate abonamentele de telefonie fixa vor fi contra cost (se incepea de la 5 lei pe luna pentru nelimitat in retea si contra cost in afara retelei, indiferent ca era fix sau mobil, exact abonamentul oferit gratuit in cazul in care aveai si un abonament de internet). Nu bag mana in foc daca acea notificare privind rezilierea fara taxe se referea tocmai pentru ca urma sa-mi creasca factura (cu 5 lei) sau nu, dar am avut vecini care au primit si ei acelasi lucru, fara sa aiba servicii gratuite. Restul serviciilor (TV si net, respectiv aparatura si optiuni) ramaneau la acelasi pret (unica modificare fiind la abonamentul de telefonie fixa gratuit). In tot acest sir de achizitii, contractele in curs nu au suferit modificari, doar firma emitenta (adica "proprietarul" serviciilor oferite) se schimba. De cand e Vodafone, la fidelizare am vazut ca s-au schimbat (din lei in euro). Daca Orange ar fi preluat de ATT Mobility (aia din SUA) exact cum a preluat Orange Telekom "Fix" (imi e mai simplu sa spun "Telekom Fix" din motive ca e mai usor de departajat de serviciul de mobil al Telekom), crezi ca noi, clientii am putea spune NU? E doar o intrebare. Pot, cel mult, sa ma leg de serviciile oferite si, daca am probleme in a le folosi, reclam prima data la sursa, apoi la autoritatea competenta, apoi reziliere pentru nerespectare contract. Intotdeauna am recomandat ca prima sesizare a unor nefunctionalitati sa se faca la cine iti ofera acel serviciu (si cum spui si tu, cat mai argumentat posibil).